Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Har begynt å trene igjen og vurderer å benytte meg av barnevakttilbudet på Elixia. Men kjenner jeg er litt skeptisk, datteren min er jo bare 9 uker gammel. Noen med erfaringer på hvordan dette har fungert? Anonym poster: b6ced5e53a9610700f4be4dc6056b6c9
3 er nok! Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Det er vel forskjell fra sted til sted, og like forskjellig fra person til person. Husk at de som jobber der ikke har noen utdanning ifht barn, de har vel gjerne ingen erfaring heller, men man trenger jo ikke det for å være mor heller:) Min erfaring med barnepass på treningssentere er at så lenge barna sover i vogna si så lar de barna ligge der, evt vugger vogna om de våkner, tar opp barna om det ikke funker, og forøvrig er terskelen lav for å kontakte foreldrene. Jeg vet ikke når barnepasstjenesten er åpen på ditt treningssenter, men jeg ville latt være å trent etter kl 16 da det på denne tiden er fullt med barn der og det er vanskelig å passe like godt på alle. Det er veeeeldig fristende for femåringene å pirke borti, "kose" på og løfte de aller minste babyene. Jeg hadde ikke tatt sjansen på det. Dra innom og hils på de ansatte der og sjekk ut tilbudet før du bestemmer deg, det gjorde jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå