Gå til innhold

Gruer meg til baby kommer :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååh som jeg gruer meg! Blir fødsel alene.. Finner ingen andre å ta med som støtte, og kjæresten/barnefaren vill jeg overhode ikke ha med. Vi er på tur å gå i fra hverandre. Han har barn fra før, og han sammenligner min graviditet med eksens. Hun hadde tydelig ingen plager og jeg har 1000... Så ikke foreslå han!

Anonym poster: 9e3e7e9e8ce77401fad2898914cf2be3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor valgte dere og få barn da,hvis dere skulle gå fra hverandre?

Skrevet

Hærregud!!!! Tenk før du prate!! Trur du han sammenlignet meg med eksenes graviditeter FØR jeg ble gravid!! DOM!

Skrevet

Fordi prinsens i er her er perfekt. Hun lever i en boble som jeg gleder meg til sprekker.

Har du ingen venner som kan stille opp? Familie?

Skrevet

DOM, faktisk, hehehe...

Anonym poster: 51a555397b646adc23959972b4269375

Skrevet

Fordi prinsens i er her er perfekt. Hun lever i en boble som jeg gleder meg til sprekker.

Har du ingen venner som kan stille opp? Familie?

pga avstander så nei. Ganske ny i ei bygd så tar ikke med meg hvem som helst, kjenner ikke folk her så godt.

Skrevet

Er ikke alle barn som er planlagte heller akkurat. Mange som blir uplanlagte gravide og som velger å beholde. Selv om barnefar er en drittsekk så velger mange å heller tenke på det kommende barnet og beholde selv om barnefar er slik.

Anonym poster: 8976ed8ed7a9bc14482b063ceed98f9f

Skrevet

DOM, faktisk, hehehe...

Anonym poster: 51a555397b646adc23959972b4269375

snek seg inn et nordnorskt ord. Vi sier dom her, og det jeg bryr meg minst om er skrivefeil.

Skrevet

Hva med en doula?

tror ikke vi har slike her...

Skrevet

Hærregud!!!! Tenk før du prate!! Trur du han sammenlignet meg med eksenes graviditeter FØR jeg ble gravid!! DOM!

Du høres jo blid ut

Skrevet
Hærregud!!!! Tenk før du prate!! Trur du han sammenlignet meg med eksenes graviditeter FØR jeg ble gravid!! DOM! Anonym poster: 9e3e7e9e8ce77401fad2898914cf2be3

Får helt vondt i øynene av alle skrivefeilene dine, men nå var det jo ikke noe norskkurs du spør etter (selv om du trenger et). Husk at de fleste damer bobler over av hormoner og overreagerer på det meste under en graviditet. Og graviditet er en forbigående tilstand, det viktigste er jo at han er en god far og at dere elsker hverandre og har det godt sammen etter at barnet har kommet.

Anonym poster: d38a6549e9ca5ca0a4cc8eb3d4dc5f8c

Skrevet

Jeg tror du kommer til å fikse det fint. Klart det er kjipt å være alene men jeg må ærlig si jeg hadde ikke såååå mye nytte av mannen under fødsel. Da hadde jeg mer en nok med meg selv. Min venninne fødte alene for mannen var i Nordsjøen og det gikk helt fint.

Skrevet

Jeg fødte alene og det var faktisk vedig bra :)

Om du ikke har noen så har du deg selv og du har støtte og hjelp på sykehuset med jordmødre, barnepleiere etc. Psyk deg opp og gjennomfør dette alene. Du skal se at det går bra.

Lykke til :)

Skrevet
Hærregud!!!! Tenk før du prate!! Trur du han sammenlignet meg med eksenes graviditeter FØR jeg ble gravid!! DOM! Anonym poster: 9e3e7e9e8ce77401fad2898914cf2be3

Får helt vondt i øynene av alle skrivefeilene dine, men nå var det jo ikke noe norskkurs du spør etter (selv om du trenger et). Husk at de fleste damer bobler over av hormoner og overreagerer på det meste under en graviditet. Og graviditet er en forbigående tilstand, det viktigste er jo at han er en god far og at dere elsker hverandre og har det godt sammen etter at barnet har kommet.

Du burde ikke være her inne ettersom du har problemer med å se forbi skrivefeil.

Men du kan jo få håpe at han blir en god far. Han tror alt blir som tidligere. At jeg er lik som eksene. Er jo det han prøver å få meg til å være.

Skrevet

Mannen min var med under fødsel men jeg kunne like gjerne ha født alene ;) Syns uansett at du tar veldig lett på å ende dette forholdet. Husk at det er et barn involvert. Det er ikke som når man var 18 år og slo opp med en gang ting ble litt "kjipt". I og med at det er barn involvert så tror jeg faktisk at dere erforpliktet til å gå til familievernkontoret.

Skrevet

Jeg vurderte å føde alene, men er veldig glad for at jeg ikke gjorde det! Med 6 fødsler og 4 jm på sykehuset samtidig sier det seg selv at jeg var mye alene, dvs alene med venninnen min! Kan ikke du velge et annet sykehus for å komme nærmere noen du kjenner? Eller er avstandene veldig store?

Skrevet

Mange som har klart det før deg, og som synes det gikk helt fint :-) dette klarer du!!

Skjønner deg veldig godt at du blir sur når samboeren din sammenligner xens og ditt svangerskap.

Har tenkt på det selv, og grua meg litt for om min samboer kommer til å fortelle meg om hvordan han å xen gjorde ting osv. Enda ikke skjedd. Men blir lei meg å skuffa hvis han drar henne inn i mitt svangerskap.

Anonym poster: ceb8c28e71cb8e925fc1b43717f50bd8

Skrevet

Siste tiden før fødsel så har du vel permisjon, så hadde jeg vært deg så hadde jeg reist hjem til mamma og født der. Ikke alltid det er mulig, men hvis det kan la seg gjøre så hvorfor ikke?

Må også si meg enig med hun over her som fortalte at mannen bare var sånn passe med hjelp under fødsel. Han sov for det meste ;)

Anonym poster: 8f3f12eafedc6fb7a4c6c02133afbd66

Skrevet

Jeg vurderte å føde alene, men er veldig glad for at jeg ikke gjorde det! Med 6 fødsler og 4 jm på sykehuset samtidig sier det seg selv at jeg var mye alene, dvs alene med venninnen min! Kan ikke du velge et annet sykehus for å komme nærmere noen du kjenner? Eller er avstandene veldig store?

familien min er splittet å bitre etter et arveoppgjør for 4 år siden. Må reise med fly for å komme nermere noen.

Han har ikke stilt noe opp for meg. Uansett hvor mye jeg har pratet med han om mine plager. Så forstår han ikke side eksene ikke hadde plager..

Ja, skal ringe i morgen å avtale tid til meklingsmøte. Skal ha samværs avtalen i boks før babyen kommer...

Skrevet

Enig med 17:03, reis hjem til mamma og fød på sykehuset der. Ta henne med deg.

Skrevet

Siste tiden før fødsel så har du vel permisjon, så hadde jeg vært deg så hadde jeg reist hjem til mamma og født der. Ikke alltid det er mulig, men hvis det kan la seg gjøre så hvorfor ikke?

Må også si meg enig med hun over her som fortalte at mannen bare var sånn passe med hjelp under fødsel. Han sov for det meste ;)

Anonym poster: 8f3f12eafedc6fb7a4c6c02133afbd66

Moren min bor nesten rett ved sykehuset der jeg skal føde. Men hun er narkoman å hun har skuffet så mange ganger før å har heller ikke noe særlig kontakt ;(

Skrevet

Du høres jo blid ut

Hadde ikke gidda blitt med deg om du spurte hvis dette svaret gjenspeiler deg som person, noe det mest sannsynlig gjør!

Anonym poster: 8d69a0ff1b0ad8cf0fa7da4d24f08c25

Skrevet

Du høres jo blid ut

Hadde ikke gidda blitt med deg om du spurte hvis dette svaret gjenspeiler deg som person, noe det mest sannsynlig gjør!

Anonym poster: 8d69a0ff1b0ad8cf0fa7da4d24f08c25

Hadde nok ikke spurt deg heller :)

Skrevet

Ååh som jeg gruer meg! Blir fødsel alene.. Finner ingen andre å ta med som støtte, og kjæresten/barnefaren vill jeg overhode ikke ha med. Vi er på tur å gå i fra hverandre. Han har barn fra før, og han sammenligner min graviditet med eksens. Hun hadde tydelig ingen plager og jeg har 1000... Så ikke foreslå han!

Min eks sammenlignet min fødsel som han var med på, med eksens (og graviditeter for så vidt). Hvor mye flinkere og friskere hun var, hvor mye bedre hun taklet smertene og hvor mye mindre hun skrek under fødselen. Derfor har jeg noe second thoughts mot å ta min samboer på fødsel av vårt felles barn på vårparten.

Anonym poster: e9e4632344e8a6dcf2bd269f1e549637

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...