Gå til innhold

Min eneste aktive handling i dag

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Sofapotet-ettermiddag er mitt eneste mål for dagen. Men ett aktivt innspill i verdensaltet har jeg nå hatt: julekukene er pensjonert for sesongen. Velkommen januar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har man veksla mellom sofaen og senga, og sett på Timmytid og MGP. jr. Og spist rester av godteriet fra ifjor.

Og jentungen går i pysjen enda! ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har gjort mitt - vært ute med de som burde ut for ikke å bli spinnville, spist lang frokost hos mutter og fatter, skrapt PANSER-is av bilen (burde hatt drill, trodde jeg skulle slite av meg armene) og transportert oss alle trygt hjem. Nå er alle helt slække og harmonisk stille, en klimprer gitar, en halvsover, en spiller Mariokart og jeg tømmer julekakebokser og dibber sakte... og lurer på om jeg kun ved tankens kraft kan få en kopp kaffe bort til godstolen...

Skrevet

Etter en uke som flyttsamer så har dagen gått med til utrydding av kofferter og sortering av skittentøy. Resten av kvelden skal tilbringes i vannrett stilling på sofa'n. Morgendagen blir rydding etter gubben som skal på svinejakt, tøyvask til den store gullmedalje (og det hadde jeg fortjent) og fjerning av julepynten.

Og er det litt tid igjen så får jeg rote frem skolesakene, for nå setter a mor seg på skolebenken igjen.

Skrevet

Ja, da har dere jo gjort noe vettugt dere, da. ;)

Jeg får skylde på at jeg er 8 dager fra å være høygravid, har bekken fra helvete og ikke har sovet den siste uka pga unge med halsbetennelse. :P

Skrevet

Jeg har kastet ut jula og fryder meg over et hus uten greier overalt. Mannen tuslet av gårde nå nettopp for å hente bilen, tok med seg ham som håpet på litt kompistid. Én har bygget hytte i stua og den siste støvsuger faktisk i kjelleren hører jeg.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Mistelteinen er pakket vekk og vinflaska er tom, så her sitter jeg med god gammel drakt igjen :)

Sofapotet her også, helt nydelig!

Gjest Mentha
Skrevet

Mistelteinen er pakket vekk og vinflaska er tom, så her sitter jeg med god gammel drakt igjen :)

Sofapotet her også, helt nydelig!

Haha DER skjønte jeg hvem det var :D det har vært årets julemysterium ;)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg kjenner at jeg gleder meg noe så innmari til å få litt eldre barn! Det må vel være lov?

Eldste på 3 år har vært sur og tverr i hele dag, og yngste på 11 mnd har bare sutret. Ingen har klart å underholde seg selv, og tror jeg har hørt ordet "mamma" omkring firehundeogførti ganger i dag. I tillegg har vår minste terrorist problemer med å sove på natten. Så min tålmodighet eksisterer ikke når jeg bare sover mellom kl 0515 og 0730.

I dag kunne jeg solgt ungene mine til den første (og ikke den beste!) som kom forbi!!!

Puh, dagen utblåsning! Må 2013 bli et år med mye mer søvn enn det forrige :)

Gjest Mentha
Skrevet (endret)

En vinduspepperkake takket for seg og gikk i gulvet i tusen knas. Jeg tok det som et hint til at jula var over for denne gang. Ikke at vi hadde så mye juleting framme, men nå forsvinner det i løpet av kvelden. Ellers har det vært sofasliting til de grader i dag, og hektiske forsøk på innhenting av arbeidsform til i morgen. Glem alt jeg har sagt tidligere om noro, NÅ er jeg for pokker meg lei. Det er så tragisk at det nesten blir morsomt å ikke ha en eneste spyfri uke fra slutten av november. Og forbruket av dopapir har økt med bortimot 100%.

Endret av Mentha
Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Her har jeg fjernet litt embalasje fra julegaver og lurer nå på hvor lurt det var å faktisk lage ønskeliste til bryllup når vi bor i en liten leilighet.

Trur snart jeg må bygge et rom å hekte på vinduet. Tror dere sit vil ha noe i mot at studentene begynner å bygge på leilighetene.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet
Her har jeg fjernet litt embalasje fra julegaver og lurer nå på hvor lurt det var å faktisk lage ønskeliste til bryllup når vi bor i en liten leilighet. Trur snart jeg må bygge et rom å hekte på vinduet. Tror dere sit vil ha noe i mot at studentene begynner å bygge på leilighetene.

Nå måtte jeg gå inn på profilen din for å se hvem du var, hehe! Men burde jo skjønt at det var det fru Nygift :)

Gjest sug lut
Skrevet

Trur snart jeg må bygge et rom å hekte på vinduet. Tror dere sit vil ha noe i mot at studentene begynner å bygge på leilighetene.

Jeg synes det høres ut som en helt glimrende ide, det vil jo tjene alle. Skjøt på med ei Moelven-brakke, på stylter om du bor oppi etasjene.
Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Bor i første. Så stylter er nok overflødig.

Gjest pupp and go
Skrevet
Her har jeg fjernet litt embalasje fra julegaver og lurer nå på hvor lurt det var å faktisk lage ønskeliste til bryllup når vi bor i en liten leilighet. Trur snart jeg må bygge et rom å hekte på vinduet. Tror dere sit vil ha noe i mot at studentene begynner å bygge på leilighetene.

Leste først at du skull ebygge et rom og HEKLE det på vinduet - årets håndarbeidsprosjekt. Masse oldemorsruter som vokser seg ut fra vinduet ditt og der inne bor dere:)

Gratulerer med giftermål!

Skrevet

Haha, ler av mine indre bilder av nerdens`mus som hekler vinduene fast :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...