Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 F*** S***** H******!!!!!!!!!! Nå er jeg så sint og fortvilt at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg. trenger en liten pustepause her nå! Vi har invitert hele familien på middag kl 17.00 idag, og vi skulle lage gryte som inneholder fløte. Sto en gammel gammel pakke i kjøleskapet, jeg tok den ut og satte den i vasken og sa klart ifra til mannen at den var gammel. (Jada, dumme meg som ikke kastet den ut, jeg burde gå på huet og rævva ut og ikke bli sint på mannen!!!). Jeg skulle gå å dekke bordet, og satte frem fløte til han som han skulle bruke. Tror dere FAEN men ikke at han brukt den GAMLE MUGNE FLØTEN SOM LUKTER SURT, SURT, SURT??????????? Kjente det kom ei rar lukt, og måtte spørre hva det var for noe. Så ser jeg at den pakken som var gammel akkurat hadde blitt skyllet, og spurte om han hadde brukt den. "Ja, satte du den ikke frem for at den skulle brukes?"!!!! Faen, skal få 16 gjester på besøk, og nå er gryta og alt elgkjøttet ødelagt! Hva i svarte kan jeg finne på nå??? Alle gleder seg jo så mye til å få elgemiddag! Jeg er så lei meg og sint at jeg kunne flydd i taket! Anonym poster: 7ddebf9278fbcd8f421b41e5eada55c5
Himmel og hav Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Fisk ut kjøttet, skyll det og hiv det i ei rein gryte. Tøm på vann, buljongterninger, rødvin, og kok opp. Fres løk og evt det du har av grønnsaker i kjøleskapet og hiv oppi. Smak til med brunost og rømme/ fløte og lat som ingenting.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Oj, stakkars deg!!!!! Men nå må du holde hodet kaldt! Dette ble ikke gjort med vilje, og siden dere har en time til gjestene kommer kan dere få gjort en del. Hva annet har dere i hus som kan bli til et godt måltid? Bruk fantasien og bruk det dere kan . I verste fall ringer dere noen av gjestene og spør om de kan ta med noe. Det blir ikke det samme som din gode elggryte, men dere kan likevel få et veldig koselig selskap hvis du ikke lar dette ødelegge resten av dagen. Kjøtt er best når det langtidstiner, men i krisefall kan dere hurtigtine enten i mikro eller i vannbad. Og om måltidet blir forsinket så gjør ikke det noe. Tenk kreativt og kast dere over grytene på nytt. Lykke til - dette fikser dere! Anonym poster: 5a624ceefa7f3c372f06275e9546cfea
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Gjør som himmel & hav sier, evt bestill pizza. Jeg hadde personlig blitt mer happy for pizza enn elg, men det er meg... Anonym poster: 06f2b3a6026818e7c8faedcb36c008b4
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 Fisk ut kjøttet, skyll det og hiv det i ei rein gryte. Tøm på vann, buljongterninger, rødvin, og kok opp. Fres løk og evt det du har av grønnsaker i kjøleskapet og hiv oppi. Smak til med brunost og rømme/ fløte og lat som ingenting. Tuuusen takk! Du er en reddende engel! Trodde kjøttet var helt ødelagt, men kan hende det går seg til læll da. Det er alltid så mange gode råd å få her inne! Anonym poster: 7ddebf9278fbcd8f421b41e5eada55c5
nagini Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Så utrolig kjipt, men det er jo deg selv du burde være sint på, ikek mannen... Var du som ikke kastet den da du oppdagen at den var sur. Men lett å bli urimelig når man blir så stresset og lei seg og vil at elggryta skal være perfekt til gjestene, kunne sikkert fort kommet i skade for å urettferdig skylde på manne selv i samme situasjon. Men, jeg innser at det er fordi jeg er teit.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 Kan du fortelle he rhva du gjorde? Dette har vi også vært ute for... Anonym poster: bb091ab4fc929bef9b2f148ad5e0293b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå