Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Jeg fikk denne stavmixeren til jul : http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/kjokkenapparater/MR300SOUP/braun-stavmikser , men jeg er usikker på om jeg kun kan bruke den til supper og andre myke matvarer, eller om den kan brukes til isbiter, smoothies og andre harde matvarer. Vurderer å bytte, for jeg er redd den skal bli ødelagt om den får et for "hardt" bruk. Hva tror dere? Anonym poster: 97a5b12ad5b83856d5417b5b130226f4
HvittHus Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Jeg har lik og den bruker jeg til alt unntatt isbiter. Det tror jeg neppe den vil tåle. Men hvis man knuser isen først i mindre biter, skulle det gå fint.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Jeg har lik og den bruker jeg til alt unntatt isbiter. Det tror jeg neppe den vil tåle. Men hvis man knuser isen først i mindre biter, skulle det gå fint. Var bare usikker, siden den heter "soup". Sto også i bruksanvisningen at den kunne brukes til banan, supper, piske krem ol, men harde ting som nøtter, frosne bær til smoothie ol. Så tenkte at siden den har navn med suppe, så er den kanskje kun beregnet til slikt bruk. Jeg bruker det ganske mye, men den jeg hadde, røyk rett før jul. Men kan dra innom butikken for å høre Anonym poster: 97a5b12ad5b83856d5417b5b130226f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå