Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Jeg har en gutt på 4,5 år og i dag under et raserianfall truet han med å bite seg i fingrene. Har ikke opplevd dette med unger før og er rådvill. Er dette vanlig? Hvordan håndtere det? Jeg jobber med psykisk utviklingshemmede som ofte truer/utøver selvskading, der går det mye på ignorering(så lenge det ikke er snakk om mye selvskading) og grep hvis bruker prøver å skade seg mye. Men hvordan gå fram med et normalt barn? Anonym poster: 94d6eeafd9cf165661a3dfb149078d9a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Dytter Anonym poster: 94d6eeafd9cf165661a3dfb149078d9a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Dytter Anonym poster: 94d6eeafd9cf165661a3dfb149078d9a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Ignorer ham. Anonym poster: 8dc1f772092ed105798ba7529f137cfc
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 jeg tenker jo at jeg hadde latt han bite seg i fingeren. av ren refleks hadde han jo gitt seg når det ble vondt. Anonym poster: 42b81c067cb8c45b2f3942afad97ec77
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Jeg sa at "du får bare bite, det er du som får vondt i fingrene". Anonym poster: 94d6eeafd9cf165661a3dfb149078d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå