Gå til innhold

Hva er det beste dere vet i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenner på klining, ordentlig, med mye tunge og mye følelser:) også syns jeg det er deilig når mannen liker det jeg gjør ekstra godt, sånn at han lager litt mer lyd og kanskje snakker litt dirty. Generelt blir jeg kåtere av at vi er kåte:)

Anonym poster: bb7d6b9ff889db8aa94c3796f37303c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste jeg vet i senga er søvn, 10 timer i strekk og uten å bli vekket av en skrikende unge eller vekkerklokke.

Skrevet (endret)

Det beste i senga er å ligge og slumre og dra seg når man akkurat har våknet.

Det, også å våkne og oppdage at klokka er mye mindre enn du trodde, og at det fortsatt er leeeeenge til du må stå opp.

Endret av Mona_Sol
Skrevet

Sex generelt. Samboer her har NULL sexlyst, og når vi en sjelden gang har sex på mitt initiativ, koser han seg ikke i det hele tatt. Så hadde tatt imot all normal sex med samboer med stor glede.

Anonym poster: 5048b5452e4a04d9cd16ae95909a695e

Skrevet

Å våkne i helgene til stille hus og kunne ligge lenge og lese en god bok.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Sove :-p

Er stygg sliten for tiden, har slitt med mat intak, oppkast og hele pakka i ei uke nå.

Skrevet

Å sove! Ligge med ei pute mellom knærne og ei i armene gjør at jeg sover som en stein natta gjennom, selv om jeg er gravid i uke 28...:-)

Skrevet

Liker å få sove til jeg våkner og ikke bli vekket av en viss 3 åring som hver morgen sier: Vondt i magen, få saft? Eller en boner mot låret og en mann som prøver å smyge seg til morgensex. Jeg liker det ikke.

Jeg vil ha sex om kvelden før jeg legger meg. Og jeg liker ikke så mye kyssing før sex. Fokuser mer på kjønnsorganet. Min kjære og jeg snakker ikke så godt sammen om det, for han nekter totalt å høre. Slitsomt.

Anonym poster: 61a0e7292d19b5d32784f30c08f0a4c9

Skrevet

Sex generelt. Samboer her har NULL sexlyst, og når vi en sjelden gang har sex på mitt initiativ, koser han seg ikke i det hele tatt. Så hadde tatt imot all normal sex med samboer med stor glede.

Anonym poster: 5048b5452e4a04d9cd16ae95909a695e

Samme her!!! Bortsett fra at jeg prøver, og blir avvist! Kjempe kult :(

Anonym poster: 490b8ca88b567ea636fccf2003552c57

Skrevet

Det beste jeg vet i senga er søvn, 10 timer i strekk og uten å bli vekket av en skrikende unge eller vekkerklokke.

ME too!!
Skrevet

Ellers har jeg blitt glad i å ri ;)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Synes faktisk krepp er best i senga, stivt kaldt utetørket krepp- sengetøy! Minner meg om barndommen :)

Skrevet

Nytt og ny vasket sengetøy

Anonym poster: c5f0761263f398c5e60c5725030ad3f5

Skrevet

Uavbrutt, deilig søvn, i perfekt temperatur og helt nytt sengetøy- uten at drømmeprinsen snorker. ;)

Skrevet

SØVN!! Det vil ha i senga. Uavbrutt søvn uten baby som skal ha oppmerksomhet :)

Sex kan jeg ha andre plasser i huset!

Skrevet

Søvn, sex, se film sammen med kjæresten og spise snop :)

Anonym poster: c59c27a011a922546dfd406c9516c70d

Skrevet

Bli sleika :)

Anonym poster: 11fcc9930bba45d63b55a53f93a81a87

Skrevet

Legge meg før jeg er for trøtt sammen med samboeren i rent sengtøy. Krepp er best, men vi bruker flanell hele vinteren. Friste hverandre, ha god hard sex, så sovne i armene til samboeren med frisk ikke for kald luft inn vinduet. Så sove godt hele natten :)

Skrevet

Legge meg før jeg er for trøtt sammen med samboeren i rent sengtøy. Krepp er best, men vi bruker flanell hele vinteren. Friste hverandre, ha god hard sex, så sovne i armene til samboeren med frisk ikke for kald luft inn vinduet. Så sove godt hele natten :)

Åja, fRiste... jeg satte nettopp kaffen i halsen. ;)

Anonym poster: 5e14e56fd734aac88ef9295adcb41d31

Skrevet (endret)

Rent sengetøy i fineste bomull med et eksklusivt nuppefritt jerseylaken under meg. 6 fluffy dunputer er også et must. 2 til mannen 4 til meg. Nydusjet og med sexen overstått et annet sted slik at det ikke kommer kroppsvæsker på det rene sengesettet. Mannen på god avstand slik at jeg får fritt rom rundt meg til å velte meg rundt med putene som jeg lyster uten å rulle meg over en fot, arm eller kna albuen i ansiktet hans.

Endret av Elsker livet
Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Her går det bare i dyrt satengsengesett <3 elsk! Ikke strekklaken, skikkelige formsydde bomullslaken er et must :) Ja og to puter på meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...