Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Vi hadde en rolig kveld i går uten så mye feiring. Ikke noe selskap eller besøk, og vi hadde heller ikke pyntet oss eller noe. Men vi hadde ryddet, vasket og skiftet sengetøy. Alle var nydusjet og jeg hadde kjøpt inn en flaske sjampanje som vi skulle kose oss med etter at barna hadde lagt seg. Vi var ute med barna i tidtida, og de var i seng til elleve. Nå tenkte jeg at jeg og mannen min skulle kose oss, først med et glass sjampanje på stua og så inn til ren seng på soverommet. Mannen min ville se en TV-serie så vi ble sittende foran TV-en med sjampanjeglassene. Ut på verandaen en tur da klokka ble tolv, og så inn til TV-en igjen. Da episoden var ferdig, hintet jeg ganske tydelig om at vi kanskje skulle gå inn på sovrommet en tur, men han sa at han var bare helt nødt til å sove, siden han skulle opp med barna i dag. Jeg ble sittende litt til siden jeg skulle sove lenge i dag. Etter en stund så jeg at han satt med PC-en og leste jobb-mail. Det var en endring på jobben som slo inn ved årsskiftet og han ville sjekke at det var i orden. Dette ble han sittende med til klokka to. Da gikk vi begge og la oss. Jeg prøvde å krype inntil ham, men da sa han bare at nå var han helt nødt til å få seg noe søvn og at det fikk vente til i morgen. Uff. Syntes ikke det var noe gøy. Hadde ikke forventet noen fering på nyttårsaften, men nå ble det liksom bare en helt ordinær kveld uten noe spesielt. Anonym poster: 6ee004cd3701dcf0fd60d0d2fa45dec0
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Jo, det var kjipt. Anonym poster: f22f0bbe48ddd91aaed101ee633ccf1f
Sunnybeach4gull :) Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Kjipt ja, men hvorfor spurte du han ikke bare om han ikke hadde lyst på sex? kanskje han ikke var helt i form eller lysten ikke var der?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Det var kjipt ja!! Hadde ikke noe bedre kveld jeg, eller sånn er det her støtt!! Prøver jeg på litt kos blir jeg avvist. Hvis han ikke vil ha sex med meg, så får han vel finne ei annen kjerring da! Så det går ann å få seg en som vil ha meg... skulle ønske ting var som før, da vi møttes. Sex flere ganger om dagen. Vet at det dabber av etterhvert, men sex 1 gang i mnd er i underkant! Utrolig at jeg i det hele tatt ble gravid for 4 mnd siden! Flax eller uflax... Anonym poster: e836ddbeb45187366eb72b698f4e2743
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 Kanskje lysten ikke var der for han.. Man kan nesten ikke sette av dager hvor man "forventer" sex.. Hverken om man er mann eller kvinne.. Er ikke lysten der, så er det ikke stortå gjøre med det desverre.. Du får se det som "trøst" at vi var flere som ikke hadde sex i natt.
Dini Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Kan ikke forvente sex bare fordi det er nyttårsaften. Men du,prøvde du å forføre han? Pleier å funke her i hus, selv om han sier ikke lysten er der akkurat nå..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #7 Skrevet 5. januar 2013 Ja Anonym poster: 6ee004cd3701dcf0fd60d0d2fa45dec0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #8 Skrevet 5. januar 2013 Ja da, jeg prøvde å forføre ham. Og jeg var temmelig tydelig, ikke noe forsiktig hinting som kunne levne noen tvil. Dette handler ikke bare om sex, men om at han rett og slett ikke ville være sammen med meg på nyttårsaften, slik at det ble en helt vanlig kveld av det. At han ikke har lyst kan jeg tåle, men da kan han si det da. Når han sier at han må legge seg for å bli søvn men blir sittenfde og jobbe til klokka to, er han ikke ærlig med meg. Det er sårende når partneren finner på unnskyldninger for å slippe å være sammen med xeg. HI Anonym poster: 6ee004cd3701dcf0fd60d0d2fa45dec0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå