Gå til innhold

dere som kun vil vaske håret m naturlige ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Www.wenhaircare.no

Anonym poster: 2995e837565694bbff2abfc6945a71c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wen er da absolutt ikke naturlig ..

Skrevet

Vann er naturlig. Hårprodukter av alle slag er ikke det.

Gjest Mentha
Skrevet

Dette kjenner jeg ikke. Men jeg reagerer litt på at de ikke skriver hva som er i produktene, bare at de er naturlige. "Naturlig" trenger ikke nødvendigvis bety at det er naturingredienser.

Samtidig anbefaler de å vaske håret annenhver dag, eller gjerne hver dag, og det rimer heller ikke i mitt hode.

Men utover det ser det jo lovende ut. Om enn dyrt.

Skrevet

Hvorfor skal man bruke "naturlige" hårprodukter? Hvorfor ikke shampo og balsam? Håret mitt tåler vanlige produkter bra iallefall ;) Nå bruker jeg Maroccan oil-produkter, håret blir velduftende, blankt og mykt.

Gjest Mentha
Skrevet

For min del pga kjemikaliene. Vanlig sjampo og balsam er ofte fulle av kjemikalier av forskjellige slag, silikon, og sls (bare les bakpå en flaske og se hvor mange ord du forstår). De stripper hodebunnen for alt naturlig fett og forstyrrer produksjon og syklus, noe som irriterer huden og kan føre til forskjellige plager, samt at det fører til en overproduksjon av fett i hodebunnen for å motvirke tørrheten etter sjampo og balsam. Kjemikaliene kan også være skadelige og øke sjansene for allergier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...