Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Er alt åpent som vanlig Anonym poster: d417d51c750246b8570ef4619946b7f0
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Nei, her er det som søndag, bare enkelte små matbutikker som er åpne. Anonym poster: f5e5bd49bf9167029416d567e547e30a
Musemorbr / Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Ja, alt som ellers er åpent på en helligdag, eller søndag. Bensinstasjoner, kiosker og sånn.
sisseljenta Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Nei, første nyttårsdag er helligdag, så det meste er nok stengt. Endret 1. januar 2013 av sisseljenta
Gjest Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 Ja, Sverige en åpent!! Men her i Norge, kun Plantasjen, Kiwi (sndre søndagsåpne butikker), bensinstasjoner m.m
klg,2 boys now:) Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Her er søndagsåpne butikker også stengt i dag.det meste er stengt
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 Ikke lett å få handlet noe særlig i dag, på røde dager er de fleste butikker stengt heldigvis. Anonym poster: b18f6d57c297029d3cc23454528db648
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #8 Skrevet 1. januar 2013 Ja, Sverige en åpent!! Men her i Norge, kun Plantasjen, Kiwi (sndre søndagsåpne butikker), bensinstasjoner m.m stengt i sverige å i dag Anonym poster: 977d226258a084431751db276c25a927
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå