Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp ferdig med Fyrvokterne av camilla lackberg, veldig bra, men slutten var så fæl at jeg skulle ønske jeg aldri hadde lest den (mareritt...)

Anonym poster: 5d596acd89e6790b753ea19d4d34ca9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg leser mange...Game Of Thrones nr 1, Den følsomme hjernen av Susan Hart-handler om hvor viktig samspillet mellom barn og foresatte er, Neil Gaimans Stjernestøv, The Redemption of Althalus og Utviklingspsykologiske perspektiv på barns oppvekst. Sistnevnte er pensum, jeg leser litt nå og da siden den faktisk er veldig spennende.

Skrevet

I, Michael Bennett av James Patterson. Leser litt forskjellig på kindle app'en og :)

Skrevet

Per Brodal sin Sentralnervesystemet Bygning og funksjon..

Skrevet

Åh.. den som hadde hatt tid til å lese..

Anonym poster: 577bb798623bcbdaf67c7ddc973a7d78

Skrevet

Jane Eyre <3

Anonym poster: 0a2798e106615838bcc8511801016364

Skrevet

Enerådige børn av Andrew Fuller.

Må prøve å skjønne hva som foregår i hodet på minstemann....

Anonym poster: 1257a1df65a74f94a8ba3fdb701b8365

Skrevet

Se Norges blomsterdal av Ingrid Bjørnov, og jeg holder på å flire meg skakk :D

Jeg er akkurat ferdig med Jakthundene av Jørn Lier Horst. Anbefales! Og på nattbordet ligger Felicia forsvant av samme forfatter og venter.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

"Galgenfrist for kvinneorkesteret" av Fania Fenelon.

Handler om et kvinneorkester i Birkenau under 2. verdenskrig.

Skrevet

Sitter og sukker og gruer meg til å ta fatt på noen ungdomsromaner som skal gjennomgås i forelesninger i ukene framover. Hundene sover av Sonya Hartnet og Darlah et-eller-annet. Bah..

Siste bok jeg leste for egen del var Beate Grimsruds "En dåre fri". Fantastisk bok.

Ellers begynte jeg på Skjønne Tapere av Leonard Cohen, men har vært så mye styr nå at jeg ikke har lest noen ting i julen slik jeg hadde planlagt. Sukk...

Skrevet

Jeg har akkurat lest ferdig "Satelittmenneskene" av Hans Olav Lahlum.

Likte den veldig godt. Liker klassisk krim. Skal skaffe meg hans forrige krimbok også, det blir første lesning utenom pensum i 2013 tror jeg.

Anonym poster: cfb87baf511fdc0a7c44610e7b70e0ce

Skrevet

Prøvar meg på Juleoratoriet, treg start.

Nettopp ferdig med Staalesens Vi skal arve vinden.

Skrevet

Svanesøstrene. Av Rebeca Rasmussen. Kjempe bra bok så langt. Anbefales! Boka før der igjen var og en anbefales bok. Arven av Katherine Webb.

Arven av C.Webb var fantastisk! Har du lest den siste boken hennes, " det du ikke ser"? Anbefales!

Anonym poster: b6f515093f6c8da8194df38b93bf8a66

Skrevet

Jeg skal gjøre deg så lykkelig av Anne B. Ragde

Skrevet

Vindens skygge! Lest den før da, men fikk Himmelens fange til jul, så ville lese den og englenes spill igjen før jeg tar for meg den :)

Skrevet
Per Brodal sin Sentralnervesystemet Bygning og funksjon..

Psykologistudent formoder jeg?

Jeg har akkurat lest ferdig "Syersken fra Madrid" og har i dag begynt på "Over de hundre fjell". I bilen hører jeg "Englenes spill"

Skrevet

En dag av David Nicholls(?). Veldig bra. Før det leste jeg vel "Barnepiken", som også var utrolig bra! Liker sånne historier.... :-)

Skrevet

Våpen, pest og stål av Jared Diamond :)

Anonym poster: b8ad77813a31e1096221cbabe75f9aa9

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Leser for det meste facebook....

Skrevet

Svanesøstrene. Av Rebeca Rasmussen. Kjempe bra bok så langt. Anbefales! Boka før der igjen var og en anbefales bok. Arven av Katherine Webb.

Arven av C.Webb var fantastisk! Har du lest den siste boken hennes, " det du ikke ser"? Anbefales!

Anonym poster: b6f515093f6c8da8194df38b93bf8a66

Nei men det skal jeg nå! Bare bli ferdig med svanesøstrene. Men det blir enkelt for den er vanskelig å legge fra seg!

Skrevet

Sitter og sukker og gruer meg til å ta fatt på noen ungdomsromaner som skal gjennomgås i forelesninger i ukene framover. Hundene sover av Sonya Hartnet og Darlah et-eller-annet. Bah..

Siste bok jeg leste for egen del var Beate Grimsruds "En dåre fri". Fantastisk bok.

Ellers begynte jeg på Skjønne Tapere av Leonard Cohen, men har vært så mye styr nå at jeg ikke har lest noen ting i julen slik jeg hadde planlagt. Sukk...

Gled deg til å lese Darlah! Det er en fantastisk bra bok! Skummel, veldig skummel. Johan harstad skriver utrolig godt.

Hundene sover også en god ungdomsroman, men Sommerfugl av samme forfatter like jeg bedre.

Skrevet

Gled deg til å lese Darlah! Det er en fantastisk bra bok! Skummel, veldig skummel. Johan harstad skriver utrolig godt.

Hundene sover også en god ungdomsroman, men Sommerfugl av samme forfatter like jeg bedre.

Hmm.. Så de er ikke så verst altså? Kanskje jeg liker dem, jeg har bare ikke klart å begynne bare fordi det føles som plikt. Hehe

Skrevet

Den femte årstiden av Mons Kallentoft. Glad i krim ;) Og denne er super!

Skrevet

Liker best romantisk krim som jeg kan kjøpe i kiosk/butikk. Litt sånne bøker som er lettleste slik at jeg kan lese dem på sengen. Må også bli revet inn i handlingen innen det første kapitlet hvis ikke går jeg lei :-D

Tenkte jeg skulle lese de første sidene av Heather Graham - ondskapens kraft i dag og se om den er bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...