Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Det er nyttårsaften og jeg er gravid. Det er fremdeles for tidlig til at vi har sagt det til noen, så det holdes hemmelig. Det var fest i nabohuset, og siden vi kjenner alle der tok vi oss en tur. Folk var fulle (ingen krangling eller noe sånt, for å rettferdiggjøre mannens reaksjon på min) og i etasjen over der vi satt røktes det hasj (jeg kjente lukta, det gjorde ikke min fulle mann, men vi vet begge at det røykes der og det er ikke noe å legge skjul på heller). Jeg syns det var kjempeekkelt for meg å sitte der, vel vitende om at jeg er gravid. Jeg drakk jo selvfølgelig ikke, men det var likevel veldig feil for meg. Nå tror mannen at jeg er vanskelig fordi jeg dro der ifra, fordi han tror at jeg ikke syns noe om at han drikker. Kjedelig, ja! Uansett, jeg lurer bare på om dere syns jeg var vanskelig? Eller om det faktisk er noe i det at jeg rett og slett ikke har noe der å gjøre når jeg er gravid? Anonym poster: eb6040e1a700988e6a733d012e7b805b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Du gikk på fest, der du visste det ble konsumert både alkohol og nytt andre rusmiddel. Så ble du sur fordi det blei røyka hasj? Du selv forholdt deg edru, og har ikke satt ditt foster i fare. Ting er vel ok vel? Anonym poster: 42e9bdb5feb6b914629586c45887d440
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Kommunikasjon! Anonym poster: 6c6a5d6ea1ce1d7d287448afbd3291f1
Musemorbr / Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Du gjorde det rette med å forlate. Om komnunikasjonen rundt dette var gid, eller dårlig, er en annen sak. Hadde jeg vært på en fest hvor jeg oppdaget at jeg satt og pustet inn hasj passivt, hadde jeg også forlatt på sekundet. Hadde jeg på forhånd visst at jeg var invitert til en fest hvor dette kunne forventes å skje, ble jeg heller hjemne.
Gjest Julemusa83 Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 Uff skjønner deg godt jeg. Lukten av hasj gjør meg uvel. Så ville ikke sittet i den til vanlig og i hvertfall ikke som gravid. Ingen i min nåværende omgangskrets røyker det, men hadde jeg vist om noen som gjorde det tror jeg jeg ville styrt unnna huset. Neste gang får dere heller feire med folk som drikker.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Jeg hadde også gått om det hadde blitt røyket harsj. Gravid eller ikke. Anonym poster: fd4b5c4eee2a5a584819206532a6837a
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 Jeg har ingenting til overs for hasj, så jeg hadde gått, gravid eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå