♥Madam Mim♥ Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Gubben ligger allerede i senga og drømmer søtt. Så her sitter jeg alene. Det er rett og slett uhørt å legge seg når TOP GUN går på tv <3 Hehe, beklager hvis jeg lurte dere som trodde dere skulle få lese enda et trist innlegg :-) Endret 1. januar 2013 av Madam_mim
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Hihi, jeg synes det var bra jeg. Hulken raserer på vår tv, mannen sitter oppe enda, jeg har akkurat lagt meg
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Top Gun, rødvin og mannen <3 Kanskje sover ungene liiiiitt lenger i morgen *krysser fingrene* Anonym poster: 2e909b9c6287f1d1005cc8e5b507d675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå