Gå til innhold

Hair Extensions i Oslo?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli lei av at håret er kort, og at jeg ikke får noe lengde på det, så tenker å få satt på extensions (sånn Weft; hvor de syr på hår).

Noen her som har en salong å anbefale og vet om ca pris på dette? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen spesiell grunn til at du vil ha akkurat sånn extensions ?

Skrevet

Har snakket med en del som har hatt de som er sveiset på, og ikke vært fornøyd (ødelagt håret og diverse), skal jeg ha clips on så må jeg jo huske å sette de på, og det gjorde jeg ikke sist gang. De fleste jeg har snakket med som har prøvd det meste har anbefalt Weft. Så tenker å teste ut og se hvordan det blir. Er jo nok å konsentrere seg om når den lille kommer, enn å begynne å styre med clips on. :)

Skrevet

Jeg har hatt påsveiset og var veldig fornøyd. Kommer nok veldig ann på den som setter det på og kvaliteten på håret. Første gang var jeg ikke fornøyd. Så gikk et annet sted neste gang. Håret mitt ble ikke ødelagt.

Hvis du syr på varer det kortere enn om du sveiser.

Skrevet

Har snakket med en del som har hatt de som er sveiset på, og ikke vært fornøyd (ødelagt håret og diverse), skal jeg ha clips on så må jeg jo huske å sette de på, og det gjorde jeg ikke sist gang. De fleste jeg har snakket med som har prøvd det meste har anbefalt Weft. Så tenker å teste ut og se hvordan det blir. Er jo nok å konsentrere seg om når den lille kommer, enn å begynne å styre med clips on. :)

Jeg har kun hatt påsveiset, og har vært kjempe fornøyd hver gang :)

Vet om flere som har sydd på/flettet på og det ser ikke så naturlig ut som påsveiset.

Håret mitt ble ikke slitt i det hele tatt når jeg fjernet extensionene, men håret virker jo veldig mye tynnere når man har hatt så langt og tykt hår lenge ;) pluss at det kan se ut som du her mistet mye hår utifra det som sitter fast i limet, men det er jo kun hår man har mistet naturlig, men som blir sittende fast i limet.

Jeg har brukt Katrina hos olimb & co på grunerløkka de gangene jeg har satt på hår, og er kjempe fornøyd med henne, og kommer ikke til å bruke noen andre. Hun er kjempe flink og håret er av veldig god kvalitet. Koster rundt 6000.

Om man først skal sette på hår, er det ikke der man burde spare inn. Der finnes flere billigere, men det finnes myyyye dårlig kvalitet og mye stygg påsetning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...