Gå til innhold

Da sov de....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge to gjennom hele fyrverkeriet:-)

Ettåringen og treåringen sov gjennom rene krigen her. De ligger på loftet og det er ganske mye lyd når alle naboer fyrer av batteriene sine på en gang.

Flinke små:-)

Anonym poster: 80c68c29a4d0a5d2656c09bbb5935c58

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

Heldige de:) her er det en baby som vi ikke fikk til å sove tidsnok og som har prøvd å finne søvnen siden kl 23.30. Nå har det endelig stilnet og det virker som han har sovnet, stakkars liten. Han ble jo helt overtrøtt av dette.

God natt og godt nyttår :)

Skrevet

Her sov også ettåringen gjennom alt heldigvis :) smalt på absolutt alle kanter, så ble overrasket over det ja :D deilig!

Skrevet

Jeg er mektig imponert over barna som klarer å sove i all den støyen :)

Min datter er for første gang en av de. Tok en kjøretur før kl. 23, og hun sov siden. Da fikk jeg også vært ute og feiret sammen med familien min. Planen var å få henne stuptrøtt, og det fungerte.

I fjor våknet hun flere ganger, men ikke så ille at hun ikke sovnet igjen. Litt redd, men gikk fort over. Første nyttårsaften for min datters del var når hun var 7 mnd gammel. Da våknet hun ofte. Men i år, hun er litt over 2,5 år gammel, sov hun som en stein i bilen :)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg er litt sjokkert over at mine to (på 10 mnd og 3 år) også har sovet seg igjennom alt, spesielt yngste som ofte våkner av ingenting ellers.

Så her har begge sovet siden kl 1930, selv om det har vært fyrt opp raketter hele kvelden.

Skrevet

Her våknet lille på 11 mnd kl 23.30 og er fortsatt våken. Jeg har magesjau og pappan er heller ikke i form, lurer på hvordan dette skal gå?

Skrevet

Jr på veldig snart 7 år sover som en stein. Har alltid gjort det og, men han har sovnet lite ellers i døgnet så natten hans er fortsatt hellig her. Vi får se hvordan formen er neste nyttårsfeiring.

Skrevet

Var å sjekket til jenta mi på 2.5 år.

Der lå hu våken, blid og fornøyd! Sa bare "jeg er våken jeg mamma" med et stort smil :-)

Da fikk hun få komme opp å se rakettene sammen med oss. Kl 00.45 var hun i seng igjen og så langt ser det ut til å ha gått bra :-)

Skrevet

Hun våknet bare for å fortelle meg at hun ikke ville se rakettene i år. "Kanskje når jeg blir 3 år...." Så gikk hun å la seg igjen;)

Kom tusslende ut etter en stund og vi har sett rakettene sammen fra vinduet. Hun var i ekstase :)

Nå sover hun.

Skrevet

Her fikk jenta vår på 2,5 år være med å se på rakettene, så store ballonger hadde hun aldri sett! Men etter 20 min med "ballonger" tok hun kvelden i det hun traff puta! :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Min snorket seg elegant gjennom det, heldigvis...han var nemlig i fyr og flamme tidligere på kvelden, hvert gang vi hørte fyrverkeri ;)

Skrevet

Mine sov også gjennom alt. 1 år, 3 år og 6 år. De har faktisk aldri noensinne våknet på nyttårsaften.

Anonym poster: f030426d97a611431303c300b9118c30

Skrevet

Han sto i senga ti på tolv og ropte "mamma hørte du bang bang?" Så da var det bare å tulle han godt inn i dyna så han også fikk sitte ved vinduet. Koselig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...