Gå til innhold

Hvor lenge bruker dere sprinkelsenga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at vår nettopp 2åringer trenger den en stund til. Ligger alle veier og hadde trillet ut av en junior seng. Liker tryggheten selv og oppi der.

Dere andre med 2åringee, hvilken seng har dere ?

Anonym poster: 601c56d27b5ee42ae7d5b0fdc591b0f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 2.5 år og bruker fortsatt sprinkelseng, fortsetter med det hvertfall til han blir tre år.

Anonym poster: a4153fe6273c82040b3a4548423fdd3f

Skrevet

Eldstemann lå i den til han fylte 3 år, da overtok lillebroren den. Han er nå 2,5 år, og jeg kommer til å ha den lille urokråka oppi der til han også blir 3. Til sommeren skal vi kjøpe køyeseng.

Skrevet

Har kjøpt ny seng til lille jento på 2, 5, men hun nekter og flytte ut av sprinkelsengen sin enda :P. Storebror var vel nesten tre før hsn var klar for og bytte.

Så de får ta den tid de trenger tenker jeg :-). De ligger ikke der til de er 14 uansett ;-)

Anonym poster: 3552a17e77213434bca671656f34f10a

Skrevet

Jenta mi var 19 måneder når hun byttet til juniorseng

Anonym poster: 728322ec9f01bcd1de38e05e5b2ed1ba

Skrevet

hun var litt over et år da hun fikk ny seng :) sprinkelsenga var blitt da for lita

Skrevet

Til ca tre år, har begge mine.

Anonym poster: fadbb313d05d2271a01e192f17f13f38

Skrevet

Hun fyller 3 år i mars og får ny seng da.

Hun blir storesøster i mai og den lille vil arve sprinkelsengen da. Litt redd det kan bli litt ramaskrik hvis hun bruker sprinkelsengen frem til da og plutselig da mister senga si!!! Bedre å få den et par måneder før :-)

Skrevet

Min 2 åring sover i sprinkelseng fortsatt. For to dager siden tok vi bort den ene lang siden på senga sånn at han kan gå ut og inn av senga selv. Stor suksess og han detter ikke ut om natta. Det var vi faktisk litt spent på..

Skrevet (endret)

Hun blir 3 år i april og bruket fortsatt sprinkelsenga, men jeg har hektet av sprinkelveggen (da hun var litt over 2 år, klatret over og falt i gulvet) på ene siden og snekret en senghest som jeg har satt på. Hun skal få ny seng over nyttår for den begynner å bli litt smal og dyna detter ofte på gulvet.

Endret av Romjuls Fryd ♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...