Gå til innhold

Er deres 3/4 åringer våkne til 12?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skulle snupps egentlig legge seg i 9tiden etter mat. Fyrte noe raketter for hun i 6 tiden. Men jammen er a fortsatt våken og i greit humør, og helt i ekstase over raketter, så hun får bli oppe alikevel:-) hvor små har dere oppe idag? :-)

Godt nyttår:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten på tre la seg som vanlig halv åtte.

Anonym poster: 8de4d74cc170a7cc8924826becc6f6ce

Skrevet

4 1/2 åringen min er fortsatt våken og i godt humør. Legger han i halv 1 tiden tenker jeg. Var våken ifjor også. Er jo bare en gang i året:)

Skrevet

Både gutten min på 4, 5 og jenta mi på 2, 5 sovnet kl halv ti i kveld. Da hadde de no fått sett noen raketter :-). Men jento mi var litt redd så hun var glad for å legge seg ;-)

Anonym poster: 5e92afb448410dd610d7da4687cad641

Skrevet

5-åringen kom krypende opp i fanget og spurte om å få legge seg klokka halv elleve, og da ville lillesøster på 3 også legge seg, så nå sover begge to søtt.

Jeg sa til dem at de kunne få være oppe så lenge de orket og at de skulle si fra når de ville legge seg, og det gjorde de ;)

Vanligvis legger de seg klokken 19 og 19.30.

Anonym poster: c36eb577d24f4949764e4155164be11b

Skrevet

4 åring her er våken, vil ikke legge seg da det er så Stas med raketter :)

Anonym poster: f60adc5f094c51c1952fc18b3f1dc221

Skrevet

Min gutt, som straks blir fire, sovnet over ludobrettet 23.15 :) Han var fast bestemt på å holde seg våken, men da maktet han ikke lenger. Prøvde å vekke han ved midnatt, men han var umulig å vekke ;)

Skrevet

Her var det det både 2 åringer, 4 og 5 åringer oppe til midnatt. Alle har vært i storslagent humør frem til midnatt!

Skrevet

4 åringen sovnet på fanget mitt rett over 23. 6 åringen la jeg for ti minutter siden og han sover nå. Vi har vært borte, kjørte de 2 minuttene det tar hjem ca 24.15 og la begge. Minste sov hele tiden.

Anonym poster: 91175401bf8f0bdb4c68c518a0c685e2

Anonym poster: 91175401bf8f0bdb4c68c518a0c685e2

Skrevet

Nettopp puttet både 3-åring og nesten-8'ern i seng. De er nok overtrøtte, for de skravler og tuller. Det smeller ganske bra rundtomkring her fremdeles så det er sikkert ikke så lett å sove.

Skrevet

Min 2,5 åring klarte å våke til ca. 23. Da sovnet hun tungt i bilen og sov til vi kom hjem etter et opphold hos familien (jenta sov i bilen fortsatt).

Men så har hun hatt en lang blund sent på dagen. Kan hende hun uansett hadde klart å våke, hun var i ekstase når hun så raketter utenfor. Veldig oppspilt stemning blant de andre barna i huset, og min datter var den som feiret mest tror jeg :D Ikke tid å sove på nyttårsaften.

Hadde hun lagt seg til normal tid, vedder jeg på at hun ville våknet mange ganger om kvelden. Men siden hun våkte så lenge, sovnet hun også ganske tungt.

Skrevet

Skulle legge 3 åringen min i 22 tida, men ho var kvikk og i godt humør så ho holdt seg våken til 00.30. Detgikk helt fint

Anonym poster: 501b6e74f9bf9a5acc803a4d8f7d95a7

Skrevet

4 åringen ble lagt når vi kom hjem 01:00. Trodde hun kom til å sovne på sofaen, men har vært ved godt humør og syntes raketter var moro ;)

Skrevet

2 åringen her la seg for bare 30 minutter siden. Signerer som anonym, vil ikke ha dibberene på nakken heller!

Anonym poster: f9640a28c676ef62df2bcd8322be6194

Skrevet

mine la seg ca halv 2 de :-) kost seg

Skrevet

Mine la seg til vanlig tid, men fant ut at jeg ville vekke dem til klokken 12 (det sendes ikke raketter før, og jeg sender ikke opp selv). Det var tydeligvis veldig stas, og de sovnet omtrent på sekundet når de ble lagt igjen :P Eneste som ikke ble vekket var minste som snart blir 1, men kun fordi hun nok ville nektet å legge seg igjen.

Anonym poster: 5c43ee0e372d4da0ecf0383a6078bdd6

Skrevet

Her sovnet begge på fem og tre klokken halv ni. Hadde lovet å vekke femåringen klokken tolv, men han ville bare tilbake til sengen

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når minstemann var 3 sovnet han på sofaen 23.45

Når han var 4 holdt han seg våken til 00.30

Nå når han er 5 var han våken til 00.45

Skrevet

Mine på 2 og 4 la seg rundt ni. Da hadde vi vært ute en stund og sett på raketter som ble fyrt opp rett utenfor her. Begge synes det var litt skummelt, men virka fornøyde når de la seg. De sovna med en gang. Vi vurderte å vekke dem kl. 12, men var veldig overskyet her, så vi droppa det. Det kommer flere nyttårsaftener. :)

Anonym poster: 8627d8865d5e20e97149de0c6a1c2e18

Skrevet

La til normal tid, sto opp 23:30 for å se på rakettene. Vi spretta en alkoholfri eple champis og så på rakettshowet utenfor. Gikk i seng rundt 00:30, sovnet uten problemer glad og fornøyd og full av inntrykk. Veldig stas ;)

Skrevet

3-åringen stod opp igjen litt etter 9, og var våken til halv 2 omtrent. Jeg som skulle kose meg med nykjøpt film fikk se en halvtime, før filmen ble byttet ut med vannmaling og andre ting som jeg ble kommandert til å gjøre;)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Vesla på 2 år sovnet rett etter maten, men pga ivrige barn våknet hun igjen etter 45 min. Og det var jo nok til å hente seg inn igjen.

Så her var de våkne alle sammen. 4 og 6 åringen var livredd for rakettene så de gikk inn til en av gjestene som var inne med en liten baby. 2 åringen var ute med meg og var veldig fascinert av rakettene ;)

Skrevet

Min snart 3 åring klarte å holde seg våken fram til kl.23, da dro vi hjem for å legge begge to i senga si. var helt overraska over hvor godt humør han var i!

Anonym poster: 6197ee7915d5339745df6c01156e5f6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...