Gå til innhold

Vanlig med neseblod ved tannfrembrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hater slike tråder, men jeg lurer på hva det er som feiler babyen min på 8 måneder. Dette er ikke et legevaktstilfelle så da vil jeg gjerne høre hva dere har å si om dette frem til jeg kan bestille legetime.

Hun har vært tett i nesa i 1-2 uker nå, virker til at hun sliter veldig med tennene, da hun er blitt sutrete, vanskelig å legge og biter mye på ting og glefser og biter etter meg.

Har merket at når det har løsnet opp i nesa og busene kommer ut så er det blod der også. Det renner ikke ut i massevis, men det er blod som ikke er størknet og noen ganger buser med størknet blod.

Hun har ikke feber, men fikk nettopp en stikkpille fordi hun skrek og virket sint og utilpass (pleier vanligvis ikke å proppe i henne stikkpiller for bagateller altså)

Anonym poster: ff200e7bd2c60158eb5fb6c79e065407

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt at neseblod har noen sammenheng med tannfrembrudd. Men, det er ikke uvanlig at det kan bli litt blod ved forkjølelse. Da blir slimhinner osv skjøre, så det kommer nok heller av forkjølelsen.

Skrevet

Har ikke hørt om eller opplevd det jeg heller.

Anonym poster: 40c45f36fbf2281e06bb26d4eeeef02b

Skrevet

Jeg har vært slik i fler mnd nå pga tette og ømme bihuler. Dette pga svangerskapet og problemer med bihulene fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...