Gå til innhold

Jeg lurer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du drukket under graviditeten? Uten å vite at du var gravid? Hvor farlig er det ved ett engangstilfelle?

Anonym poster: 78a34d081aa4f6ee4e953dd50b45d7cd

Anonym poster: 5a1f8fd9d8f3a351311e625d6589e6e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, første gang. Tok to tester med noen dagers mellomrom. Dro på fest (skikkelig bløyte) og det viste seg at jeg likevel var gravid.

Gikk helt fint, men hadde jo ikke gjort det om jeg visste.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Oh jess. Jeg var seks uker på vei da jeg fant ut at jeg var gravid, så stakkaren var med på mer enn én runde på byen. Litt skummelt å tenke på, men for oss gikk det heldigvis bra :)

Skrevet

Ja med første drakk jeg nok mer enn en gang før jeg fant det ut når jeg var 4+ uker på vei.

Andre mann ble unnfanget etter vi hadde vært på en fuktig fest . Altså i fylla :P. Men tror ikke jeg drakk noe etter d før jeg fant det ut..

Tror nok det som oftest går veldig fint :-)

Anonym poster: 6253767c763880c77b1d4e3a939cfb54

Skrevet

Ja. Jeg dro på romjulsfest og drakk masse! To dager etterpå fant jeg ut at jeg var gravid. Det gikk helt fint.

Anonym poster: 2a3846045524c324973b2ae869d87d51

Skrevet

Jeg var i bryllup og drakk der, mens mandagen etterpå fant jeg ut at jeg var gravid. Nevnte det til legen og sa jeg absolutt ikke skulle bekymre meg :)

Skrevet

Jeg testet negativt på min egen bryllupsdag og drakk både 4 og 5 glass vin.... Tok så en pils på standupshow to uker senere, men da poppet det samtidig opp en tanke i mitt hode på at mensen ennå ikke hadde kommet.. Neste morgen lyste to blå mot meg. Gutten er nå snart to år og har alltid vært frisk som en fisk :)

Anonym poster: fa45f21a2ece82baba91544e411265ec

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Med tvillingene var jeg "på snurr" to ganger før jeg fant ut jeg var gravid, var 5+ uker på vei når jeg fant det ut, med jenta vår var det en runde med alkohol før jeg fant det ut..

Skrevet

Var snydens full to helger på rad før jeg fant ut at jeg var gravid med førstemann. Veldig uflaks siden jeg normalt drikker maks 3-4 ganger i året!! Hadde da prøvd i over 1.5 år også slik at jeg var nesten sikker på at jeg ikke ble gravid uten hjelp.

Fikk heldigvis en frisk og fin jente :-)

Denne gangen drakk jeg ingenting før jeg fant ut at jeg var gravid. Hadde nå prøveperiode på 2 mnd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...