Gjest Mrs. Careface Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Først skal jeg rydde leiligheten, så skal jeg slappe av på dib helt til mannen kommer hjem før 12 en gang
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #3 Skrevet 31. desember 2012 Jeg har støvsuget og ryddet og vasket klær og vasket kopper, vært her, er nå i ferd med å lage meg en fasjonabelt sen, men god middag. Tenker hoppe i dusjen nå og så spise om en halv time. Starter året med ren bolig og kropp, mett og god - og ikke fyllesyk i morgen Skal bare ut kl 12 og ønske husvert godt nyttår (og de har også områdets beste utsikt, så må jo få med meg det) og se fyrverkeri over hele Oslofjorden... hvis det klarner litt opp Anonym poster: 339363a30fb661a89df60f54622d0d76
Von Hertelhofen Skrevet 31. desember 2012 #4 Skrevet 31. desember 2012 Jeg er nesten misunnelig på deg! Jeg har gjester (kjekke folk altså) men jeg er kvalm og trett og skulle faktisk aller helst ligget under dyna. Men jaggu er jeg frekk og dibber fra sofaen
smurfis Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 Først skal jeg rydde leiligheten, så skal jeg slappe av på dib helt til mannen kommer hjem før 12 en gang Samme som meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå