Gå til innhold

Hvordan tror dere jeg er som person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en beskrivelse av meg her inne tidligere i dag,som overhodet ikke stemte.hehe

Så fyr løs ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OPPMERKSOMHETSSYK

Det ble riktig.

Anonym poster: 4fbfd8f4fc628442d96283e9694f9850

Skrevet (endret)

Stort pågangsmot til tross for handicap. Tror du er en sterk person som tåler en trøkk. Ikke redd for å skille deg ut eller hva folk tenker om deg bla annet pga Ailo navnet ( som jeg liker veldig godt :-) )

Litt liberal i barneoppdragelsen og ganske urban.

Det var vel det jeg kommer på i farten av det jeg har tenkt om deg :-)

Endret av Miamimom
Skrevet

Sånt er ikke lett.... Jeg er egentlig ikke den som husker mest om de forskjellige heller, men prøver... (har ikke lest noen beskrivelse av deg før i dag).

Mitt inntrykk er at du er en fighter, en som er mye sterkere enn folk kanskje tror. Ut fra hva jeg har fått med meg du har av fysiske utfordringer så tror jeg du har måttet kjempet mye, både personlig og mot systemet, og at du derfor også har blitt en som ikke gidder bullshit og kan bli veldig direkte. Ikke noe vondt ment fra din side når du er direkte, men direkteheten kan kanskje misforstås? Ellers så tror jeg du har et stort hjerte og er åpen for andres større og mindre særegenheter. Tror du er engasjert mamma :)

Og så tror jeg du er litt sta ;)

He-he... kan hende dette er fullstendig skivebom....;)

Hva ble sagt om deg før i dag?

Skrevet

Wow,det stemte veldig godt :) Det som ble sagt tidligere var hippie møter østkanten.Og at om jeg en dag var litt vill og gal kledde jeg meg i unoklær og gikk på cafe på frogner.He he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...