Gå til innhold

Helvetes jævla drittår- adjø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden nyttårsaften er tiden for å reflektere over året som gikk, må jeg si det har vært ett reint helvete.

Det eneste jeg har lært er å bli enda bedre på å skjule hva jeg tenker,mener og smerte.

Håper jeg aldri opplever ett så jævla dårlig år igjen!

Ønsker dere alle det beste i 2013, og måtte all motgang vare like lenge som mine nyttårsforsetter :)

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Sender over en klem og håper det nye året bringer med seg positive opplevelser, glede, latter og at du blir smertefri :)

Vet hvordan du har det, lever i håpet om at det nye året gir en ny start som er bra :)

Skrevet

Uffda, det var nå ikke bra. Får jammen håpe 2013 blir bedre for deg og dine! Klem :)

Skrevet

Takker for klemmer :)

Det går bedre, slutten av 2012 sugde ikke like mye som starten av året. Jeg måtte bare få det ut hehe.

Nå ka. Jeg se opp og frem. Satser på positive utfordringer i 2013. Utfordringer som tilføyer livet mitt noe isteden for å frata meg noe.

Ønsker dere alle ett fantastisk år!

Gjest Mentha
Skrevet

Håper 2013 blir et positivt løft for dere :)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Noen år suger balle. Og ikke på noen bra måte. 2011 var sånn her. Håper egentlig at du i stedet avlærer det du sier du har lært, faktisk, ikke blir bedre på å skjule hva du egentlig er og vil og tenker og føler, men heller tydeligere - og at omverdenen heller blir bedre på å leve med det. Det blir bare vonde knuter av alt man må holde inne. Nyttårsklem til deg.

Skrevet

Noen år suger balle. Og ikke på noen bra måte. 2011 var sånn her. Håper egentlig at du i stedet avlærer det du sier du har lært, faktisk, ikke blir bedre på å skjule hva du egentlig er og vil og tenker og føler, men heller tydeligere - og at omverdenen heller blir bedre på å leve med det. Det blir bare vonde knuter av alt man må holde inne. Nyttårsklem til deg.

Vel, min nærmeste familie kommer ikke til å takle hva jeg tenker og føler. Noen må være den voksne og det er dessverre meg :(

Er full av vonde klumper, men overlever de.

Takker for nyttårsklem og sender en tilbake :)

Skrevet

Jeg håper også på et bedre 2013 enn 2012, og ønsker det samme for alle kranglere, uavhengig om fjoråret var bra eller dårlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...