Gå til innhold

Noen som har eller har hatt tele 2 her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på en telefon jeg virkelig ønsker meg, og den blir billigst med tele 2. Jeg har ingen erfaringer med tele 2, og lurer derfor på hvilke erfaringer andre har.

Anonym poster: 401c1c35d0a85a2f7f8470948abe5f5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt tele2 i.mange år. Har ingenting negativt å si.

Skrevet

Jeg har hatt dårlig erfaring, masse rot med fakturaer.

Har onecall nå, veldig fornøyd med prisene der

Anonym poster: 47d26f2cd5fb5ad389b45221d58419ac

Skrevet

Har hatt Tele2 i ca to år, bare positive ting å si om dem.

Skrevet

Jeg har hatt tele2 i 3 år og er fornøyd. Mannen min har det, og alle tre søskene mine har det og alle er fornøyde.

Skrevet

Fornøyd. Hadde de i 6 år og byttet til telenor. Nå er jeg tilbake igjen. Tjenestene de ulike aktørene tilbyr er ganske like egentlig.

Skrevet

Har hatt Tele2 og var ikke fornøyd verken med dekningen eller kundeservice. MASSE rot med faktura, kjip service og trusler om inkasso på regninger jeg ikke engang hadde mottatt.

Nå er dette noen år siden så mulig de har forbedret seg eller at jeg var svært uheldig, men med så mye gjentatt rot så tror jeg ikke det.

Skrevet

Har Tele2 og er veldig fornøyd. Aldri hatt noe tull med de og de har vært kjempe hjelpsomme ved problemer.

Siste vi trengte hjelp til var å oprativåpne en gammel mobil. Og til tross for x antall koder så gikk det ikke. Fikk da beskjed om å sende mobilen til de. De fikk åpnet og sendte den i retur, alt kostnadsfritt :)

Skrevet

Har hatt Tele2 og var ikke fornøyd verken med dekningen eller kundeservice. MASSE rot med faktura, kjip service og trusler om inkasso på regninger jeg ikke engang hadde mottatt.

Nå er dette noen år siden så mulig de har forbedret seg eller at jeg var svært uheldig, men med så mye gjentatt rot så tror jeg ikke det.

De samme problemene jeg har med netcom det...

Anonym poster: 2a86851f0192883c417ad28835bb7d8d

Skrevet

Nei, de har ikke forbedret seg :( Fy de er fæle både i munnbruk og service, regninger som går rett til lindorf, påtvunget ekstra-abbonnmenter m.m. ALDRI MER tele2, aldri...

Skrevet

Har Tele2 og GLEDER meg til å komme meg vekk fra dem. Aldri vært borti så mye tull som hos dem.

Kjenner en som jobber hos kundeservicen deres og ifølge han er det ikke rart at det blir mye rot for de har så tungvinte systemer at selv de ansatte har problemer med å skjønne tingene! Hold styr på bruken dere hos Tele2

Anonym poster: 74e831422f015dbf2bbfddb08a9e968a

Skrevet

Har hatt tele 2 og skal aldri tilbake til dem... følte meg rett og slett lurt... aldri mer, aldri mer, aldri mer!

Gjest @---;-
Skrevet

Jeg har hatt tele2 og sleit veldig med dekningen. Jeg pendler mellom øvre og nedre Romerike ifm jobb stort sett hver dag. Flere plasser på E6 mistet jeg nettet. Det samme gjorde jeg flere plasser etter at jeg hadde svinget av E6.

Før det hadde jeg Nett Com. Det var samme problemet med dei. Dette var ikke et problem med telefonen. For det var forskjellige telefoner. Den nyeste var og i tillegg inn og ble sjekket for å være sikker.

Jeg har derfor gått over på One Call og har dekning. Men, sliter nå med å få sendt meldinger pga sprengt nett til telenor og sist i køen. Men, det er en dag i året, så det overlever jeg...

Skrevet

Jeg har hatt tele2 og sleit veldig med dekningen. Jeg pendler mellom øvre og nedre Romerike ifm jobb stort sett hver dag. Flere plasser på E6 mistet jeg nettet. Det samme gjorde jeg flere plasser etter at jeg hadde svinget av E6.

Før det hadde jeg Nett Com. Det var samme problemet med dei. Dette var ikke et problem med telefonen. For det var forskjellige telefoner. Den nyeste var og i tillegg inn og ble sjekket for å være sikker.

Jeg har derfor gått over på One Call og har dekning. Men, sliter nå med å få sendt meldinger pga sprengt nett til telenor og sist i køen. Men, det er en dag i året, så det overlever jeg...

Tele2 og NetCom er på samme nettverk. Kanskje ikke så rart at du slet med dekningen hos begge.

Telenor og One Call har samme nettverk.

Anonym poster: 88d34852b4c6cfbd6b30d0b5eb498614

Gjest @---;-
Skrevet

Jeg er smertelig klar over det. Men, tele2 har og begynt å bygge ut eget nett som de bruker i tillegg til NetCom. Så jeg håpte derfor at tele2 kanskje hadde dekt dei hulla. Men, det hadde deg vitterlig ikke gjort. Derfor jeg bytta over til One Call før bindingstiden var utgått. Kostet meg 500kr, men vel verdt det.

Skrevet

Derfor jeg bytta over til One Call før bindingstiden var utgått. Kostet meg 500kr, men vel verdt det.

Lurt :)

Anonym poster: 88d34852b4c6cfbd6b30d0b5eb498614

Gjest @---;-
Skrevet

Jeg er smertelig klar over det. Men, tele2 har og begynt å bygge ut eget nett som de bruker i tillegg til NetCom. Så jeg håpte derfor at tele2 kanskje hadde dekt dei hulla. Men, det hadde deg vitterlig ikke gjort. Derfor jeg bytta over til One Call før bindingstiden var utgått. Kostet meg 500kr, men vel verdt det.

Dette var forresten svar til anonym over her :-/

Tidligere så hentet tele 2 nett både fra netcom og telenor. Dette blei det slutt med, og de gikk over til NetCom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...