Gå til innhold

Nå ble jeg litt sint på mannen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1400 KR for en brystpumpe...hjelpes, hadde nektet å kjøpe den selv

Anonym poster: 5dedf58a5d09c5fb75d3b064e9e530ed

En får ofte det en betaler for. I utgangspunktet ønsker jeg en til 2600, men så råflott trenger det ikke å være...

Anonym poster: af0023e3b729b32b4ec834e7c2f0808a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei :) Men da er det nesten bare en ting å gjøre, fortelle mannen at du ønsker han skal bidra like mye økonomisk som du :)

Lykke til! Kanskje du finner en brystpumpe til litt billigere penge på januarsalg eller finn.no / kjøpe-salg sidene på FB? :)

Skrevet

Okei :) Men da er det nesten bare en ting å gjøre, fortelle mannen at du ønsker han skal bidra like mye økonomisk som du :)

Lykke til! Kanskje du finner en brystpumpe til litt billigere penge på januarsalg eller finn.no / kjøpe-salg sidene på FB? :)

Ja, får håpe det dukker opp noe billigere. Jeg skal vell kjøpe den selv. Han har bestilt seg en grønn laser.. Måtte si at det kan ikke finnes noe mer unødvendig enn akkurat det i hvertfall... Blir nok ikke å bidra med noe når han spør meg en gang for å si det slik..

Skrevet

Nå vet jeg ikke om du har planer om enda flere barn etter denne, men jeg hadde glatt kjøpt brukt barnevogn på finn til halv pris om den kun skulle brukes til ett barn. Og 1400 kr på ei brystpumpe høres rimelig drøyt ut...

Leser nå at han har bestilt seg en grønn laser, så han virker jo heller ikke å være spesielt fornuftig økonomisk sett... Er dette hans første barn?

Anonym poster: 601b8ac1fb545064166fdb21ca7b15db

Skrevet

Nå vet jeg ikke om du har planer om enda flere barn etter denne, men jeg hadde glatt kjøpt brukt barnevogn på finn til halv pris om den kun skulle brukes til ett barn. Og 1400 kr på ei brystpumpe høres rimelig drøyt ut...

Leser nå at han har bestilt seg en grønn laser, så han virker jo heller ikke å være spesielt fornuftig økonomisk sett... Er dette hans første barn?

Nei, hans 4 barn.. Nei, det er en av grunnene til at jeg ble irritert. Brystpumpe kunne han ikke kjøpe, men en jævla laser kan han bruke penger på..

Skrevet
Nå vet jeg ikke om du har planer om enda flere barn etter denne, men jeg hadde glatt kjøpt brukt barnevogn på finn til halv pris om den kun skulle brukes til ett barn. Og 1400 kr på ei brystpumpe høres rimelig drøyt ut... Leser nå at han har bestilt seg en grønn laser, så han virker jo heller ikke å være spesielt fornuftig økonomisk sett... Er dette hans første barn? Anonym poster: 601b8ac1fb545064166fdb21ca7b15db
Nei, hans 4 barn.. Nei, det er en av grunnene til at jeg ble irritert. Brystpumpe kunne han ikke kjøpe, men en jævla laser kan han bruke penger på.. Anonym poster: af0023e3b729b32b4ec834e7c2f0808a

Da skjønner jeg godt at du blir irritert! Når du har vært så avhengig av pumpe med dine to andre barn... Men hvorfor har han ikke bidratt økonomisk til altr det andre du har kjøpt? Som du skriver så har du jo brukt over 9000 kroner på babyutstyr allerede, og det er til og med før babyen er født...

Skrevet

Jeg fant nå ut hvorfor han ikke ønsket å kjøpe den. Han tror jeg bare kommer til å bruke den 1-3 ganger. Siden EKSEN hans ikke brukte slik. Nok en gang blir jeg sammenlignet med eksen hans.. Forholder er nå over.. Jeg sa at jeg ikke trengte en slik alikevell siden jeg ikke blir å amme barnet så han kan ha barnet hos seg når han flytter! DRITTMANN!

Skrevet

Så du gidder ikke å amme fordi gubben ikke kjøper brystpumpe... Og sender ungen til han etter du har kalva. Jaja... Pell dere til familievernkontoret og snakk om problemene deres.

Anonym poster: a275a932c7dd91b144d496af84d6546b

Skrevet

For en dust, Samboeren her har vert veldig flink og delt alt i mellom oss :) hadde vel ikke hatt råd til alt heller uten han, han har til og med kjøpt klær selv,uten jeg har bedt om det :). Du får sette deg ned og prate med han,synes virkelig han bør bidrag mer

Har du ett stort behov for å lange ut om deg og ditt forhold, og hvor flott og fint det er i HVER eneste slik tråd som dette?

Anonym poster: 08ff1301d01e37995e23fa9706a49374

Fordi hun er feilfri og perfekt!

Anonym poster: 7a3c3447a8e5072f2a3e8da7542c2af8

Ja, har merket det. "Jeg er en så god stemor, kjeresten gir meg sex, hele tide, vi deler på alt, livet er perfekt, vi krangler aldri osv, osv, osv, osv"

Gjør det noe da? Er det ikke bra at de har det fint sammen?

Aner jeg litt bitterhet her? Ikke vær det, det gir deg rynker :)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg har vært dønn avhengig av brystpumpe hver gang, og jeg har ammet 4 barn. Så jeg skjønner godt at du må ha ei brystpumpe. Men du MÅ ikke ha en til 1400 kr...?

Skrevet

Hvis du er såååå avhengig så låner du på helsestasjonen, kjøper brukt, kjøper en billig eller tar deg samnen og kjøper den du vil ha og slutter å syte om det. Jeg hadde elektrisk fra apoteket til 900,- mer enn dyr nok den. Solgte den på finn etterpå så du finner sikkert noe der du og.

Anonym poster: 9540c0c91a2807087629212d1e8ae69f

Skrevet

Kan du ikke kjøpe brystpumper når barnet er født? det er jo ikke sikkert at du trenger den??

Anonym poster: 5d06c83762e7a27daf56d579e4c6854a

Skrevet

Vi har kjøpt en del utstyr til babyen, eller JEG har kjøpt:

Barnevogn, bilstol, vugge, vognpose, bilstolpose, stellebord, klær, babycall, stelleveske, vaskekluter, gulpekluter, vippestol. Ja, er det jeg kom på i farta.

Han har kjøpt basen til bilstolen, seng og ei stellematte.

Jeg spurte om han kunne kjøpe brystpumpe. Men nei, den var for dyr etter hans mening. 1400 kr.

Åhh.. Jaja, er vist bare min unge når det skal kjøpes noe til den..

Flott å oppdage at mannen i grunnen er veldig egoistisk..

slapp av ,du er bare hormonell! og ja, man trenger faktisk ikke en pumpe til 1400! har ammet 3 barn og aldri eid ei brystpumpe engang..

Skrevet

Vi har kjøpt en del utstyr til babyen, eller JEG har kjøpt:

Barnevogn, bilstol, vugge, vognpose, bilstolpose, stellebord, klær, babycall, stelleveske, vaskekluter, gulpekluter, vippestol. Ja, er det jeg kom på i farta.

Han har kjøpt basen til bilstolen, seng og ei stellematte.

Jeg spurte om han kunne kjøpe brystpumpe. Men nei, den var for dyr etter hans mening. 1400 kr.

Åhh.. Jaja, er vist bare min unge når det skal kjøpes noe til den..

Flott å oppdage at mannen i grunnen er veldig egoistisk..

slapp av ,du er bare hormonell! og ja, man trenger faktisk ikke en pumpe til 1400! har ammet 3 barn og aldri eid ei brystpumpe engang..

Selv om du ikke trengte det finnes det de som gjør det

Jeg hadde 3 brystpumper med første ungen. Hadde kjøpt en manuell som jeg brukte mye, men side jeg måtte pumpe flere ganger om dagen kjøpte jeg en elektrisk, den var dårlig og ble ødelagt, byttet den inn i en enda dyrere (og bedre) elektrisk pumpe.

Solgte den første og siste da jeg fikk nr.2 og fant ut at jeg ikke trengte å pumpe den gangen.

Folk er forskjellige.

Anonym poster: 4cb3accd6c4c51dc1c48b4e73fcfae47

Skrevet

Han har 3 unger fra før. Du har 2 unger fra før. Nå skal dere ha et felles barn og kan ikke èn gang bli enige om noe så trivielt som en brystpumpe?

Må det virkelig produserer barn i hvert eneste (dysfunksjonelle) forhold?

Anonym poster: 5bf03b32728dbd18932596eefb066a7b

Gjest Julemusa83
Skrevet

Dere som sier hun ikke trenger elektrisk brystpumpe, har dere lest hele tråden?

Fått med dere at hun har hatt overdreven melkeproduksjon før og trengte en ordentlig brystpumpe?

At hun alerede er begynt å lekke.

Har aldri prøvd de manuelle brystpumpene, men med overdreven melkeproduksjon syns jeg min elektriske var veldig god å ha og hadde nok pådratt meg senebetenelse hvis jeg skulle pumpet manuelt.

Så her syns jeg nok det er fult forståelig av Hi å være sur på mannen.

Jeg ser heller ikke helt klokheten med å få barn med en så dum mann, men kan jo tenkes det var først etter at graviditeten var et faktum at han viste sitt sanne jeg.

Skrevet

Så du gidder ikke å amme fordi gubben ikke kjøper brystpumpe... Og sender ungen til han etter du har kalva. Jaja... Pell dere til familievernkontoret og snakk om problemene deres.

Anonym poster: a275a932c7dd91b144d496af84d6546b

Blir jo helgesamvær å da kan jeg ikke amme!

Skrevet

Dere som sier hun ikke trenger elektrisk brystpumpe, har dere lest hele tråden?

Fått med dere at hun har hatt overdreven melkeproduksjon før og trengte en ordentlig brystpumpe?

At hun alerede er begynt å lekke.

Har aldri prøvd de manuelle brystpumpene, men med overdreven melkeproduksjon syns jeg min elektriske var veldig god å ha og hadde nok pådratt meg senebetenelse hvis jeg skulle pumpet manuelt.

Så her syns jeg nok det er fult forståelig av Hi å være sur på mannen.

Jeg ser heller ikke helt klokheten med å få barn med en så dum mann, men kan jo tenkes det var først etter at graviditeten var et faktum at han viste sitt sanne jeg.

Godt at noen forstår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...