Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Her kommer jeg og klager litt også. Jeg fikk en nydelig liten datter i Oktober og vi koser oss fælt. Bor også sammrn med faren hennes:) Saken er at jeg har aldri hatt mange mange venner men mange bekjente og noen få gode.. Men ingen bestevenner.. Når jeg var gravid var alle så interesserte og viste at de brydde seg med å b.la holde babyshower osv.. Men nå etter hun kom så var det spennende for alle i en uke.. Nå hører jeg knapt fra noen (gjelder også familien min).. Sårer veldig å føle at jeg og lille babyen min ikke er interessante nok nå som hun ikke er nyødt. Jeg har aldri takket nei til å være med hvis noen feirer bursdager osv.. Så hvorfor de ikke vil invitere meg nå skjønner jeg ikke:( Syns jeg hele tiden sender meld osv for å sjekke om noen har tid til oss.. Men nesten aldri:( Virkelig ensomt å gå hjemme og ikke ha noen man føler man kan ringe til.. For å skravle eller møtes for kaffe osv.. Uff... Trist å føle seg ensom:( (vet jeg har samboer og er heldig der.. Men det er liksom ikke det samme som jentevenninner ...) Vet ikke hvor jeg vil med dette.. Men måtte få det ut:) Anonym poster: e80d1df69195756236fbcba1aa69aded
smurfis Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 Det er nok en mager trøst, men jeg tror ikke du er alene om å være ensom. Jeg sender deg en god klem og ønsker at du får deg minst en god venninne/venn i det nye året. En god venn som du kan drikke kaffe med og som du kan ringe om du har noe fortelle:)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #3 Skrevet 31. desember 2012 Det er nok en mager trøst, men jeg tror ikke du er alene om å være ensom. Jeg sender deg en god klem og ønsker at du får deg minst en god venninne/venn i det nye året. En god venn som du kan drikke kaffe med og som du kan ringe om du har noe fortelle:) Tusen tusen takk!! Håper på det.. Jeg er egentlig ganske morsom å være med. Hehe.. Godt nyttår til deg!! Anonym poster: 3d29e471d50625eb3f4fbbfaace3974c
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 31. desember 2012 #4 Skrevet 31. desember 2012 Skjønner hva du mener, har nesten ingen venninner her vi bor selv, og det kan til tider føles veldig ensomt. Håper det nye året bringer med seg nye bekjentskaper for oss alle!
Tauriel Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 Skjønner deg godt og Får håpe på nye muligheta til neste år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå