Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Skulle på butikken å kjøpe en helt enkel rød strømpebukse idag, og nå når jeg skulle klæ den på meg oppdaget jeg at det er hold-in. Det er greit nok, MEN den presser jo bare ut de helsikkes valkene på rumpen og lårene! Vil jo ikke gå med flere bulker enn nødvendig, og det er jo tydelig at jeg har hold-in når det er fjell på enkelte plasser hvor INGEN har det... Anonym poster: 041c55eebf501a366a15292d54bafa09
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 Sorry at jeg ler.... bare fordi jeg har vært der selv et par ganger tidligere... Skal jeg bruke stay-ups så må jeg gjøre noe med lårene mine, for der får jeg valker midt på lårene uansett. Har gitt opp både holdin og stayups. Dvs, hvis jeg kjøper holdin i str 44-46 så kan jeg bruke dem... og jeg er nå 176 høy og veier 64 kg... Men, har vært borti å greie å legge alle valkene riktig i en sånn holdin (har veid nesten 25 kg mer)... problemet er bare at da har jeg ikke kunnet gå på do på hele kvelden, for var valkene først på plass i strømpebuksen så var det umulig å få dem på plass senere igjen. Har stått på do og stappet og stappet og bannet og stappet... og endt med å ta av hele strømpebuksen utpå kvelden. Håper du får lagt "valkene" riktig eller at du har en annen strømpebukse som du kan bruke i steden for Anonym poster: e7e77e67914ed2e515d708c0b0bcd548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå