Gå til innhold

Brystpumpe- Hva anbefaler du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym poster: 33332572bd46ef421f0b7833cff8d1f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke en håndpumpe ihvertfall.

 

Hadde en Avent, men det var jo et slit å få noe ut. Ble dødssliten i hånda av den.

Skrevet

Har sett litt på medela swing, å lurer på om noen har erfaring med den?

 

Anonym poster: 33332572bd46ef421f0b7833cff8d1f1

Skrevet

jeg har medela, elektrisk og har vært veldig fornøyd med den :) enkel å montere og god å bruke. liten og lett, kan også bruke batterier, så du kan ha den med deg dersom du har behov for det.

Skrevet

jeg har medela, elektrisk og har vært veldig fornøyd med den :) enkel å montere og god å bruke. liten og lett, kan også bruke batterier, så du kan ha den med deg dersom du har behov for det.

 

Har du den swing? med en eller to "sugere"?

 

Anonym poster: 33332572bd46ef421f0b7833cff8d1f1

Skrevet

Dobbel elektrisk.er å.anbefale om man skal fullpumpe over lang tid hvertfall, jeg har brukt en som heter medela symphony blant annet. Men de er dyre..

Skrevet

Medela Swing har jeg vært veldig fornøyd med :)

 

Anonym poster: 27d35bcde7efd89656b3da24ac036966

Skrevet

Avent sin som kan brukes både elektrisk og manuelt.

 

Anonym poster: 843df5c659e822f22071e758c143e7ed

Skrevet

Hater Avent sin elektriske. Altfor tung og klumpete. Kjøp Medela Swing heller.

Skrevet

jeg har medela, elektrisk og har vært veldig fornøyd med den :) enkel å montere og god å bruke. liten og lett, kan også bruke batterier, så du kan ha den med deg dersom du har behov for det.

 

Har du den swing? med en eller to "sugere"?

 

Anonym poster: 33332572bd46ef421f0b7833cff8d1f1

 

har ikke dobbel, men så brukte jeg den bare litt her og litt der. skal du pumpe mye, bør du nok kjøpe dobbel. :)

Skrevet

Jeg hadde Avent sin elektriske, var fornøyd med den :)

Skrevet

Jeg sverger til den manuelle brystpumpa fra Avent jeg da, arvet den etter søsteren min :) Prøvde en elektrisk pumpe fra Avent men det pumpet utrulig dårlig og klarte ikke å få igang utdrivingsrefleksen i det hele tatt.

 

Anonym poster: 4315e34e55d52ed6053da1715c2aa66b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...