Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Ja, jeg m min døende farmor. Har svigerinnen hos oss idag til middag og alt. Så spør hun hvordan d går m farmoren min, forteller at jeg er veldig trist i dag og at d nå er snakk om timer siden hun er bevisstløs. Så mener hun det er lettere å takle siden hun har vært sengeliggende en mnds tid nå og at jeg burde være forberedt og bla bla bla. Det samme sier mannen og sier jeg burde være ferdig m å tåre og d var verre m deres bestefar som døde i fjor pga hjerteproblem som han har hatt lenge og vært inn og ut av sykehus i flere år., kjente jeg ble lei meg jeg... Anonym poster: 9fa9dc0b17fca109e0cd2dd1e08b3ba1
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 Det er ikke opptil noen andre og fortelle deg om du skal være trist eller ikke. Synes dem går langt over streken her. Skjønner godt at du er trist.... Min dypeste medfølelse i en tung tid. Stoooor klem til deg. Anonym poster: 286c4cfe37fd004beb051f45a47825c5
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #3 Skrevet 31. desember 2012 Hvorfor skulle det være verre med deres bestefar om han også hadde hatt langvarig sykdom? Den forsto jeg ikke. Hvordan man sørger har ingen andre noe med. eg har vist om at min onkel hadde uhelbredelig kreft i nesten 2 år , men jeg ble (er) da utrolig lei meg nå da han døde. Man blir aldri forbered på det. Ikke jeg i alle fall. Jeg syns mannen din og svigerinnen din er ufyselige. Anonym poster: bc883697b074b6580099d4c5a438d8f1
Catlady Skrevet 31. desember 2012 #4 Skrevet 31. desember 2012 Nei, det er ikke opp til andre å fortelle deg hva du skal føle eller hvordan du skal reagere på sorg .. Synes det er stygt selv, men folk vet ikke alltid hva de skal si når noen sørger heller ... Husker når min mormor døde i en alder av 95, og alle sa hvor langt og godt liv hun hadde hatt, og hvor heldig hun var som hadde fått levd så lenge .... Men det gjorde da pokker ikke min sorg noe lettere eller mindre. Min mormor var borte, og for meg var det en tung,tung sorg, uansett hvor gammel hun var ... Så du har min dypeste medfølelse. Kondolerer så mye.
PintSizedDictator Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 Uansett hvor gamle de er så gjør det ikke mindre vondt å miste de! Snarere tvert i mot. Jeg føler med deg. Din mann og svigerinne kan ikke være helt i vater akkurat når det kommer til dette. *god klem*
Sunnybeach4gull :) Skrevet 31. desember 2012 #6 Skrevet 31. desember 2012 Hvilke mennesker er det du omgåes med? Aldri hørt om noen så ufølsomme folk før!! Selv om det er forventet at et menneske skal dø pga sykdom er det ikke sagt at man ikke kan sørge eller være trist! Ufattelig at de kan lire av seg noe så sårende og slemt.... "At du bare skal komme over det"?? Goklem til deg i en trist tid! Vet dessverre som sikker mange andre her inne hva du går igjennom nå. Ta vare på deg selv og jeg ville revurdert om dette er mannen som du vil fortsette et samliv med, har han alltid vært like ufølsom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå