Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Så er det nyttår igjen. Det var vel den dagen jeg en periode hatet mest. Nå sitter jeg alene hjemme uten planer, men uten at det er synd på meg. Jeg har turnusjobb og jobber gjerne rundt nyttår, skal jobbe imorgen. mann og barn er hos besteforeldre (noe som og er greit). Men jeg tenker unektelig litt tilbake på ungdomstiden der jeg vel var litt viggo venneløs av ymse årsaker. Nyttår var helt pyton. Har du ikke store planer nyttår er det jo synd på deg. I år småhumret jeg litt når jeg så alt oppstyret om at det er så fælt å være uten familie å feire med julaften. Men hva med resten av året? jeg husker at det verste var Nyttårsaften, 16-17. mai og sankthans. Da skal man jo gjøre så mye med venner. Men hva med alle de som ikke har venner som er naturlige å ha en fest med? 17. mai og sankthans kunne jeg reke litt gatelangs og på offentlige festplasser, men nyttår var det lite sånt. Hva jeg vil med dette? Tenk på alle rundt deg, er det noen du burde ha ringt til i dag? ha det i bakhodet når ungene dine blir gamle nok til invitere venner på fest... Er det bare meg som tenker på dette? Anonym poster: 7691716185c6c47e3a0e7987ebf244fa Anonym poster: 7691716185c6c47e3a0e7987ebf244fa Anonym poster: 7691716185c6c47e3a0e7987ebf244fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå