Gå til innhold

Hårete, trimmet eller glattbarbert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker om mannens edlere deler.

Området over penis: Foretrekker kortklipt. Synes det er stygt med buskas. Glattbarbert er kleint

Pungen. Kan godt være glattbarbert. Gjør ikke så mye med litt hår, men mye og langt hår her er skikkelig turnoff.

Selve penis: Her kan det ikke være hår. Menn som har hårvekst på penisskaftet MÅ barbere.

Enig?

Anonym poster: ee141177bfa90c0691baaca5f428fd45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del,synes jeg det er greit helt uten hår, slipper og få det i munnen

Gjest Skofantomet
Skrevet

Området over penis: Foretrekker kortklipt. Synes det er stygt med buskas. Glattbarbert er kleint

Pungen. Kan godt være glattbarbert. Gjør ikke så mye med litt hår, men mye og langt hår her er skikkelig turnoff.

Selve penis: Her kan det ikke være hår. Menn som har hårvekst på penisskaftet MÅ barbere.

Enig?

Enig med du :)

Skrevet

Menn er skapt med hår, og da synes jeg de skal være med hår. De kan ikke noe for hvor de har hår, og da syns jeg ikke de skal tukle med det heller.

Anonym poster: 2fdaab3ece97e304e076248b08cbbf19

Skrevet

Menn er skapt med hår

Fail!!!

Anonym poster: c3e0e8ede9dcee964cea44160d746800

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Enig?

Helt enig ja :)

Skrevet

Mannen har buskas! Ikke noe problem med det jeg. Han er faktisk skapt slik.

Han liker heldigvis ikke at jeg glattbarbert, men jeg stusser og trimmer det i ny og ne.

Like idiotisk at mannen må barbere seg rundt kjønnet, som at damer må det...

Hva forteller vi barna våre? At det er skambelagt og stygt det som er en naturlig er en del av vår kropp og vårt utseende.

Anonym poster: 255f8cba23d0e88c61c1494a216f02d5

Skrevet

Jeg gjør det for min egen del mest,ikke pga han, synes det er mye mer renslig når jeg har mensen og slike ting,så synes jeg også det blir mindre lukt når jeg er bar.

Skrevet

Har han fullskjegg og langt hår også? Hvorfor er det så mye verre å klippe og barbere hår på kroppen enn på hodet?

Og menn er IKKE skapt med buskas rundt tissen, det kommer med tiden.

Skrevet

Innlegget over var til #7

Skrevet

Jeg er ikke fan av glattbarberte menn.

Min liker å frisere, men jeg blir ikke akkurat mindre tenk når han har latt det gro en stund.

Jeg like og å leke med brysthårene :-D sexy...

Anonym poster: b341e4147eba4278502ddf03f2262eea

Skrevet

Tror ikke brystkassen regnes med blant "edlere deler"

Skrevet

Barbert eller ihvertfall trimmet.sitter så mye lukt når det blir for mye hår.ugh!.

Skrevet

De må være stusset / frisert. Jeg er heller ikke så glad i helt glattbarbert.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Samma for meg egentlig, er det mye hår på ballene er det bare å la vær å slikke på dem. Mannen har heldigvis ikke spesielt mye hår nedi der, så jeg kan slikke på han selv om han ikke friserer på noen måte. Skjegg i fjeset er også tommel opp for meg!

Skrevet

Glattbarbert er viktig for meg at han er... Er skikkelig ekkelt med masse hår.. blir dårlig bare av å tenke på det å se det for meg..

Men apropos det, så skal jeg dusje å glattbarbere meg selv i dag. Spennende i blide. 7 uker til termin, så magen er totalt i veien :P hehe

Anonym poster: 9a0c447abb0bde69e27bbe08820d9eb9

Skrevet

Skjønner ikke det hårhysteriet. Mannen min er helt naturlig og han er flott. Håret kom da han skiftet fra å være guttunge til å bli mann.

Anonym poster: bcc8ba7c7b89ff766132e190f6170f9a

Skrevet

Naturell, takk!

Anonym poster: 7e04e7f2ba8a91c86b71ebd7f7e73518

Skrevet

Naturell her også. Selv vokser jeg ganske mye og trimmer resten så det er kort men ikke helt glattbarbert, men det er mest for meg enn for han. Han foretrekker naturell han også.

Føler meg veldig gammel når jeg leser at glattbarbering er blitt standard...

Anonym poster: 8e3cda6febcaf14c07651671f0a46271

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...