Gå til innhold

Har blitt klar over at vi egentlig er ganske ensomme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne jula må jeg innrømme at jeg har vært glad jeg har jobbet de to arbeidsdagene. Ellers hadde jeg ikke sett noen andre enn mannen og barna.

Julaften var vi hos svigers, 3. dag var svigerfamilien her pga bursdagsfeiring. Utenom det har vi ikke sett noen andre. Sånn er det alltid. Vi må invitere dersom vi skal få besøk. Ikke bor vi usentralt heller. Har mange "venner" som bor bare et steinkast unna oss, men ser dem kun om vi går til dem eller treffer dem utenfor. Noen av disse har jeg kjendt i 20 år.

Føler meg ensom rett og slett. Tror ikke noen har noe i mot oss egentlig. Vi er bare på forskjellige plan. Vi har en 7 åring og de har mye eldre barn. Ikke går bikkjene sammen heller. Økonomien deres er også mye bedre enn vår så vi er forskjellige der også.

Føler meg trist og ensom i dag. Hadde vært så koselig å feiret sammen med noen i kveld.

Anonym poster: af51ba5493ea5d5d5e554689ccfbf68d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn føler jeg det også... min familie og venner bor et stykke unna så har vært ganske ensom siden jeg flytta inn hos samboeren for tre år siden... det er nok desverre mange som føler seg ensomme:-/

Skrevet

Jeg har det helt likt. Ingen å feire med. Ingen som missliker meg men vi er de eneste som har barn og alle andre skal ut å feste. Bor på et nytt sted og kjenner ikke så mange heller.

Anonym poster: 57398b000a349dab170d507aebd95623

Skrevet

Trist at det er flere som har det som oss.

Stikker litt at jeg vet at de vennene våre som bor max 50 meter unna oss skal feire sammen. Men,men... Får ikke gjort noe med det.

Akkurat nå savner jeg familien min enormt. Alle har vært samlet hos mamma siden 2. juledag. Dessverre er de 140 mil unna.

Anonym poster: af51ba5493ea5d5d5e554689ccfbf68d

Skrevet

Sånn har vi det også. I tillegg jobber mannen min turnus på natt, og har jobbet helt siden 2.juledag nå, og skal jobbe til og med i morgen kveld, så jeg har vært alene med barna i flere dager..

Vi har også mange bekjente, men ingen som inviterer oss. Tror vi er ganske så normale, men vet jeg har problemer på å slippe folk innpå meg, fordi jeg er redd for å "forstyrre" de. Tenker at alle er opptatt med sitt, osv..så jeg har ingen nære venner/vennepar.

Familiene våre bor langt unna, så ingen julebesøk i det hele tatt i år. Men vi gjør det beste ut av det, og koser oss sammen vi fire. Ungene merker ikke så mye til det, tror jeg. De har heldigvis nabounger å leke med, og i kveld skal vi gå nyttårsbukk her, sammen med noen fra nabolaget. Men etterpå går vi hjem til oss, og i kveld klokken tolv blir d meg og gutten min på åtte som ser på rakettene. Regner med at fireåringen har slokna da, og mannen min skal på jobb.

Neste år håper jeg at vi drar til syden istedet :-)

Føler også at "løpet er kjørt" for å få nye vennskap, de fleste har nok venner allerede, så føler meg alltid som en inntrenger om jeg er noe sted der flere kjenner hverandre fra før.. trist, men sant...

Anonym poster: d43a1419a72e1882568982fa697b7617

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...