Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Jeg vet at jeg ikke er særlig pen, og enda mindre på bilder. Jeg gir klar beskjed om noen prøver å ta bilde av meg at det ikke er aktuelt. Likevel så vil alle ha en forklaring på hvorfor. Jeg liker det ikke, er ikke et godt nok svar. Det sies at det er på bildene sannheten om hvordan man egentlig ser ut, kommer frem. Det vet jeg meget godt og har derfor ikke noe behov for å se meg selv på bilder og enda mindre behov for at andre skal se det. Hvorfor er det så vanskelig å godta. Jeg har fortsatt tilgode å høre at noen bare sier ok, når jeg sier nei. Anonym poster: b1b7039a964e58e2c727dbe1770d65b0
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 Samme her. Syns det er helt grusomt. Kan godt bli tatt bilde av, men da vil jeg helst ta det selv, haha. Må ha håret ned, haka opp, være sminka...så kan det til nød gå
Februargullet2013 Skrevet 31. desember 2012 #3 Skrevet 31. desember 2012 jeg hater det ikke,men liker det heller ikke noe spesielt
optimist77 Skrevet 31. desember 2012 #4 Skrevet 31. desember 2012 Enig ! Hater å bli tatt bilde av...
Hybelkanina Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 Kommer an på dagsformen For øyeblikket hater jeg det uansett fordi jeg blir seende så tjukk ut på alle bilder (og det er selvfølgelig ikke fordi det faktisk er sånn jeg ser ut... Neeeeida... ). Men vanligvis når jeg har en bra dag og selv synes jeg ser smashing ut så er det fritt frem for å knipse.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #6 Skrevet 31. desember 2012 Eg og hater det fordi at på bilder ser eg ikkje ut.. Rett og slett skuffa og lei meg for eg føler eg ser annerledes ut i speilet... Men men har en flott kjekk mann og tre barn og når eg er ute på byen får eg oppmerksomhet av menn så eg må da se litt ok ut, tenker eg.,. Anonym poster: 7203e2398b6389af71cb44775a2fb3aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå