Modesty Blaise. Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Jeg ble litt inspirert her nå, etter at jeg i en annen tråd fikk tilbakemelding på at mannen min var lite "Mann" siden han ikke har lappen For meg så kommer det sånn ca på 3457 plass over egenskaper en mann må ha. Men det er mulig jeg er rar, så jeg lurer på hvilke egenskaper / evner det er viktig at en "Mann" har for dere? Jeg syns f.eks at en mann som man kan stole på samme hva, at han er omsorgsfull, har humor, er smart og kan utfordre meg er mye mer attraktivt enn om han kan kjøre bil....
Nissefisen Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 At han kan ta i ett tak om det trengs og er flink med "manne oppgavene" hjemme. Da mener jeg ting på bilen, henge opp ting så de er beint på veggen osv. Ellers så skal han være til å stole på, omsorgsfull og respektere meg for den jeg er.
Modesty Blaise. Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2012 Morsomt. Det at han er flink på "manneoppgaver" er ikke noe jeg legger vekt på i heletatt
<3 2G <3 Skrevet 31. desember 2012 #4 Skrevet 31. desember 2012 Min mann er mann nok for meg! Om han ikke hadde lappen så hadde vel ikke det vært noe minus, da hadde det betydd at det var minus ved meg og det da til jeg kjørte opp. Han er en fantastisk mann på alle måter, med eller uten førerkort!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 Den viktigste egenskapen en mann kan ha, er at han er en god far og tar vare på familien sin. Med alt det innebærer. Alt annet havner langt bak i køen.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #6 Skrevet 31. desember 2012 En mann for meg er en med pikk, uten sminke og som ikke puler andre med "tut" Anonym poster: cd4fa0eaffe7b74373b126724eca54a4
Gjest Skofantomet Skrevet 31. desember 2012 #7 Skrevet 31. desember 2012 At han kan gjøre ting som jeg ikke kan ( Fikse bil, henge opp lamper, skifte gulv osv), at han kan beskytte meg, og ikke minst ta ansvar og være en god far
jeem Skrevet 31. desember 2012 #8 Skrevet 31. desember 2012 En mann for meg er vel forsåvidt det min mann er Glad i å trene (er landslagskandidat innenfor en type kampsport, samt at han er instruktør i samme gren) elsker friluftliv, glad i dyr(arbeider bla.med hund gjennom militæret) og mennesker, godt lag med barn, god orden på økonomi, en skikkelig utdanning, utadvent og sosial, handy så det holder å går nok under kategorien "alt mulig mann". Iikke minst stiller han opp for meg å viser meg masse respekt,empati og forståelse. En supermann har jeg fått meg, rett å slett Om jeg måtte valgt EN ting så er en mann for meg, en som kan vise følelser
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 31. desember 2012 #9 Skrevet 31. desember 2012 * trofast * interessert i sex med sin kjære * ikke egoistisk * ikke redd for å ta i et tak * ikke lat * ikke voldelig/psykisk trakasserende
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #10 Skrevet 31. desember 2012 Jeg er faktisk enig i at det er litt lite mann å ikke kjøre bil. Har datet to enn som ikke har lappen og det er litt turn of, vet det ikke betyr så mye men det bare føles sånn. Kanskje fordi jeg har vokst opp på bygda og det å ha lappen er noe alle har. Ellers er en mann for meg en som er barsk samtidig som myk, som kan ta i et tak og ordne ting som jeg ikke klarer. Som er glad i sex, som er omsorgsfull og empatisk, som er snill men ikke dumsnill. Anonym poster: dc192ecd6e73a6749588061c69b2235b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #12 Skrevet 31. desember 2012 Jeg ble litt inspirert her nå, etter at jeg i en annen tråd fikk tilbakemelding på at mannen min var lite "Mann" siden han ikke har lappen For meg så kommer det sånn ca på 3457 plass over egenskaper en mann må ha. Men det er mulig jeg er rar, så jeg lurer på hvilke egenskaper / evner det er viktig at en "Mann" har for dere? Jeg syns f.eks at en mann som man kan stole på samme hva, at han er omsorgsfull, har humor, er smart og kan utfordre meg er mye mer attraktivt enn om han kan kjøre bil.... Er det å ha lappen en egenskap?????? Jeg trodde det var en ferdighet... Anonym poster: 5504882c4bcfaf25b19ab85d554e10be
klg,2 boys now:) Skrevet 31. desember 2012 #13 Skrevet 31. desember 2012 En mann er en som kan ordne og fikse.enig i at manko av "lappen" er turn of!!!skal ta oss en buss tur fungere liksom ikke helt på samme måten. Men en mann er en som tåler og bli skitten på fingrene og ikke bare av blomster jord! Men som også kan være øm kjærlig og følsom
Modesty Blaise. Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #14 Skrevet 31. desember 2012 Jeg ble litt inspirert her nå, etter at jeg i en annen tråd fikk tilbakemelding på at mannen min var lite "Mann" siden han ikke har lappen For meg så kommer det sånn ca på 3457 plass over egenskaper en mann må ha. Men det er mulig jeg er rar, så jeg lurer på hvilke egenskaper / evner det er viktig at en "Mann" har for dere? Jeg syns f.eks at en mann som man kan stole på samme hva, at han er omsorgsfull, har humor, er smart og kan utfordre meg er mye mer attraktivt enn om han kan kjøre bil.... Er det å ha lappen en egenskap?????? Jeg trodde det var en ferdighet... Anonym poster: 5504882c4bcfaf25b19ab85d554e10be Ok, legg det under merkelappen evne da... Han har en evne til å kjøre bil...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #15 Skrevet 31. desember 2012 Jeg ble litt inspirert her nå, etter at jeg i en annen tråd fikk tilbakemelding på at mannen min var lite "Mann" siden han ikke har lappen For meg så kommer det sånn ca på 3457 plass over egenskaper en mann må ha. Men det er mulig jeg er rar, så jeg lurer på hvilke egenskaper / evner det er viktig at en "Mann" har for dere? Jeg syns f.eks at en mann som man kan stole på samme hva, at han er omsorgsfull, har humor, er smart og kan utfordre meg er mye mer attraktivt enn om han kan kjøre bil.... Er det å ha lappen en egenskap?????? Jeg trodde det var en ferdighet... Anonym poster: 5504882c4bcfaf25b19ab85d554e10be Ok, legg det under merkelappen evne da... Han har en evne til å kjøre bil... Det skurrer også; for det er mange som har lappen selv om de helt klart ikke har evne til å kjøre bil når man tar deres kjøreferdigheter i betraktning. Anonym poster: 5504882c4bcfaf25b19ab85d554e10be
Hannepålandet Skrevet 31. desember 2012 #16 Skrevet 31. desember 2012 En mann skal vere en del av teamet. Han ordner opp med de ting han kan fikse, og ber meg om hjelp der jeg egner meg bedre. Han hører alltid etter hva jeg har å si selv om han ikke alltid er enig. Han er flink med penger og vi tar de store avgjørelsene sammen. Han deler pengene sine med meg med den største selvfølge fordi nå er vi "oss". Han har selvsagt sine feil, men blir ikke sur om jeg retter på han. Kanskje fordi jeg ikke gjeter han som en hønemor. Han får lov å gjøre ting på sinmåte. Han retter også på meg ( spesiellt bilkjøring ha ha). Jeg mener en mann ser deg og ønsker deg alt det beste for han vet at om du har det bra så har han det bra.
Modesty Blaise. Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #17 Skrevet 31. desember 2012 Jeg ble litt inspirert her nå, etter at jeg i en annen tråd fikk tilbakemelding på at mannen min var lite "Mann" siden han ikke har lappen For meg så kommer det sånn ca på 3457 plass over egenskaper en mann må ha. Men det er mulig jeg er rar, så jeg lurer på hvilke egenskaper / evner det er viktig at en "Mann" har for dere? Jeg syns f.eks at en mann som man kan stole på samme hva, at han er omsorgsfull, har humor, er smart og kan utfordre meg er mye mer attraktivt enn om han kan kjøre bil.... Er det å ha lappen en egenskap?????? Jeg trodde det var en ferdighet... Anonym poster: 5504882c4bcfaf25b19ab85d554e10be Ok, legg det under merkelappen evne da... Han har en evne til å kjøre bil... Det skurrer også; for det er mange som har lappen selv om de helt klart ikke har evne til å kjøre bil når man tar deres kjøreferdigheter i betraktning. Anonym poster: 5504882c4bcfaf25b19ab85d554e10be Hvis jeg skal være ordentlig nerd nå, og det er jeg jo glad i å være så er dette definisjon av å evne: Substantiv evne Kvaliteten å være i stand til; kraft til å utføre, enten fysisk, moralsk, intellektuelt eller konvensjonelt; kapasitet; dyktighet eller kompetanse til handling; tilstrekkelighet av styrke, dyktighet, ressurser etc. Så da går det vel på å være i stand til, og være tilstrekkelig dyktig som sier noe om man evner å kjøre bil
Gjest lykkeliggift Skrevet 31. desember 2012 #18 Skrevet 31. desember 2012 At han er snill mot meg og andre mennesker, at han er hjelpsom, kan snakke åpent om følelser, tar tak i problemer, tør si sin mening, er ærlig, ikke voldelig, renslig, forståelsesfull, ikke er en mamas boy, at han utfordrer meg,og selvsagt at han viser ømhet og kjærlighet. Så er det jo også et pluss om han er god i Senga da. :-). Kjenner jeg fikk lyst å gå å gi mannen min en stor klem, for dette ble en beskrivelse av han. Veldig fornøyd med mannen min.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #19 Skrevet 31. desember 2012 Å kjøre bil er en egenskap forbundet med menn spesielt. Det er litt "flaut" å si, mannen min har ikke sertifrikat, enn hva at mannen sier det samme om dama. Har vell noe med at biler og slikt er en gutte/manneting. Noe vi lærer barna fra begynnelsen av. Så for meg er en mann uten sertifrikat feminint. Såfremt han ikke har mista den for en periode da f.eks. Anonym poster: cd4fa0eaffe7b74373b126724eca54a4
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #20 Skrevet 31. desember 2012 Jeg hadde synes det var flaut om ikke mannen hadde lappen ja. Det er liksom litt kleint, MEN sier ingenting om personen da! En mann for meg er handyman, stor, sterk og skikkelig kose bamse...hehe, ja jeg er dame og mann er mann. De viktigste egenskapene er likevel ærlighet, lojalitet, empati. Anonym poster: a22d9ae6b55c1d9482238092e1013925
Mamma4livet Skrevet 31. desember 2012 #21 Skrevet 31. desember 2012 En "Mann" for meg innehar følgende kvaliteter: - økonomisk ansvarlighet - gjør sin del av husarbeid uten å bli fortalt at han skal gjøre det. - handyman! For meg er den største turnoff menn som ikke kan håndtere enkle verktøy. - kjærlig med sin elskede og sine barn og som ikke er redd for å vise det ovenfor andre. -sporty - masse humor og i godt humør. Lucky me som har min drømmemann! Vi har nå vært kjærester i 22 år.
Magia Skrevet 31. desember 2012 #22 Skrevet 31. desember 2012 En mann har lappen på alle mulige kjøretøyer, og elsker å kjøre fort og uansvarlig. I tillegg må han klø seg på balla minst ti ganger daglig og "rette på utstyret" i offentlighet. En mann raper også høyt og drikker øl til alle døgnets tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå