Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 jeg og samboeren fikk en liten jente i juni, vi (helst jeg) tenker derfor det er greiest å ta det rolig dette nyttåret (bare kose seg hjemme oss tre) siden hun legger seg kl 19, og våkner lett (vanskelig å ta henne med et annet sted). jeg for min del synes dette er helt perfekt, feire sammen med de jeg elsker mest, spise god mat og bare ta det med ro... jeg får jammen ikke samme følelsen når det gjelder min samboer, han stiller seg litt mer negativt til å bare være oss i kveld. men han sier han aldri ville latt meg sitte alene hjemme ikveld... det som plager meg er at det ikke blir koselig om han egentlig ikke vil være her med meg ikveld?? da blir det jo rar stemning uasnett... påtvunget kos liksom.... ååååå skulle sånn ønske han ville det samme som meg. han sa han muligens ønsket å gå ut etter kl 24... slik han kunne si godt nyttår til venner og familie... kl 24?? da har han jo tatt det rolig med meg hele kvelden... føler bare jeg bør si han kan være en annen plass hele kvelden da...hater følelsen av at han ikke ønsker å ta det rolig med kjæresten sin, babyen sin i kveld... er det så gale å ta det helt med ro et nyttår....... har deres menner noen gang hatt problemer med å ta det med ro hjemme et nyttår når dere hadde små?? trist over at dette i det hele tatt må være et problem.. beklager langt dette... i know.. setter pris på alle svar.. Anonym poster: 042f09ce84dd0f634aac7b271ffba056
Februargullet2013 Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 Dette er jo bare noe dere kan gjøre noe med ,snakk sammen
Gjest Heartbroken Skrevet 31. desember 2012 #3 Skrevet 31. desember 2012 Det er ikke så mye du kan gjøre med følelsene hans da. At du er sønderknust og ikke vet hva du skal gjøre fordi mannen ikke gleder seg like mye som deg til å feire nyttår alene gjør at jeg tror at du ikke har møtt så mye motstand ennå Han sier at han vil være hjemme med dere, men kanskje ta seg en tur etter midnatt og det må da være ok? Lag god mat og kos dere sammen, så kan du legge deg mens han hilser på slektning venner - da får dere begge litt av det dere ønsker. Godt nyttår
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. desember 2012 #4 Skrevet 31. desember 2012 I fjor var vi hos svigers på nyttårskvelden, koste oss med dem til klokka var 19:30, da var det hjem å legge guttungen, så koste vi oss i fred og ro hjemme.. I år blir vi hjemme med ungene, vet samboeren sikkert vil til svigers, men da får han reise uten meg og ungene, de tok null hensyn til ungene på julekvelden, så i kveld akter jeg å gi de en fin opplevelse av kvelden..
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #5 Skrevet 31. desember 2012 Invitere noen hjem til dere da vel Anonym poster: cebbd9eb0113a8d57ac1d980bc3b144d
Gjest Husfrua Skrevet 31. desember 2012 #7 Skrevet 31. desember 2012 Både jeg og mannen synes hele nyttårsaften er oppskrytt,så vi koser oss hjemme med barna. Du bør kanskje snakke med han i stedet for å skrive her inne? Sikkert mange som synes det er vanskelig å endre en festdag til en familiedag..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 31. desember 2012 #8 Skrevet 31. desember 2012 Nyttårsaften er som mannen min sier "bare en vanlig dag" Vi har spist kalkun hos svigers og latt barna få kose seg med stjerneskudd og sett litt på fyrverkeri, nå sover selvsagt alle (de er små). Vi skal bare kose oss hjemme med film og slikt. Men om mannen din har lyst å ta seg en tur ut idag kan da ikke dette være et problem? Spis god mat sammen først og se en film eller ha sex, så har han jo masse tid til å både være sammen med deg og dra ut en tur. Kos dere
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #9 Skrevet 31. desember 2012 Dette er jo bare noe dere kan gjøre noe med ,snakk sammen Nei, ikke når hun spurte om noen andre har opplevd det samme... Anonym poster: 5f8fe357b09938bd0053355185e2a41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå