Gå til innhold

Mann vil plutselig på fest men har andre planer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jul ble min mann litt sur fordi han gikk glipp av julebordet på jobben fordi vi skulle på Nøtteknekkeren. Men det kunne jo ikke jeg noe for. I kveld skal vi til søsteren min og hennes familie, det har vi avtalt for lenge siden. Men nå fikk han i siste liten invitasjon til fest til en fra jobben, og så mener han at han må dit fordi han gikk glipp av julebordet. Men da får ikke vi kommet oss til søsteren min, er ikke det ganske egoistisk når vi har avtalt det for lenge siden? Hvordan kan jeg si at han ikke kan gå så han ikke blir mere sur?

Anonym poster: 9680762a843eb4d06a81932e591f729e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt rotete men jeg tror dere forstår

HI

Skrevet

Er det virkelig voksne mennesker som avlyser et middagsselskap, og på nyttårssaften, samme dag?

Du trenger nok ikke mitt samtykke i at det ikke er riktig at han skal endre planene i siste liten? En fest med jobben får han ha til gode.

Skrevet

Din mann høres veldig egoistisk ut. Han burde skjønne hvorfor dere ikke kun avlyse nøtteknekkeren (de billettene er ikke billige akkurat om det var i operaen), og at en ikke bare kan avlyse ting fordi det dukker opp noe mer spennende.

Du får forklare mannen din søster sikkert har stelt i stand til en fin kveld, og at hun + familien hennes (selvfølgelig deg også) blir veldig lei seg om dere avlyser.

Anonym poster: 50f03f944c76f166d13bbe3b59907cd5

Skrevet

Du kan dra til søsteren din og han på festen,selvom jeg mener han burde bli med deg,men for og ikke få en dårlig siste dag i året,hadde jeg kanskje unngått og tvinget han med,selvom det er veldig Ego av han,men ville heller hatt det koslig med familien min uten en sur samboer

Skrevet

Du kan dra til søsteren din og han på festen,selvom jeg mener han burde bli med deg,men for og ikke få en dårlig siste dag i året,hadde jeg kanskje unngått og tvinget han med,selvom det er veldig Ego av han,men ville heller hatt det koslig med familien min uten en sur samboer

Nei, for jeg kjører ikke, så kommer meg ikke dit uten han.

HI

Skrevet

Syntes det er dårlig av han og avlyse samme dag som dere er ventet til middag :( De har jo planlagt innkjøp osv for at han også skulle komme. Dessuten er det utrolig dårlig folkeskikk å avlyse pga han skal på fest!? Noe annet om han plutselig hadde blitt syk.

Hadde ikke syntes det var ok.

Skrevet

Er det noen som heller vil på fest til en på jobben enn å være sammen med partneren på nyttårsaften??? Har dere barn sammen, eller er du gravid?

Skrevet

Jeg synes det er veldig egoistisk av ham.

Men kan du ikke komme deg dit på andre måter, hvis du vil dra alene? Taxi, buss? Kan han kjøre deg før han går på fest?

Skrevet

HI

Da er det iallefall uakseptabelt... Kan han kjøre deg bort iallefall?

Skrevet

Vi bor i Oslo og hun på Hønefoss, så taxi blir veldig dyrt. Buss orker jeg ikke å stresse med.

HI

Skrevet

HI

Oki,han kan jo kjøre deg først,eller så kan du ta buss eller Taxi,ellers får du bare be han ble med,for at det var avtalt for lenge siden,du som har rett her uansett :)

Skrevet

Vis han tråden du, og se hva han sier! Veldig ego..

Anonym poster: 88435c4c4c4d081942b6daf1f102f079

Gjest Heartbroken
Skrevet

Man avlyser ikke en avtale samme dag fordi noe mer spennende dukker opp.

Så enkelt er det for voksne mennesker.

Skrevet

Enig i at han ikke kan avlyse i kveld, her må du bare være bestemt. En avtale er en avtale.

Men skjønner litt at han var sur også. Hvorfor kunne han ikke gå på det julebordet før jul hvis han ville? Hadde jeg sagt til min mann at han ikke fikk gå på julebord fordi vi skulle i operaen og se ballett, hadde han ledd seg i hjel.

Anonym poster: 61fec6f6e0be56f1027749aa3d7fd5f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...