Gå til innhold

Har du hatt sex i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke på 2,5 uker for jeg har vært syk og har hatt mensen. Mannen er pottsur og furter og jeg mister mer og mer lysten på hele fyren!

Anonym poster: 5c35692faff2ecc3f1f056fe205aa84e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks, ingen hanky panky denne jula :( høygravid kombinert med magesjau og influensa har satt en effektiv stopper for det. Gleder meg til å komme tilbake til mer normale tilstander, da skal vi nok hoppe i høyet ;)

Skrevet

2 ganger med svigers, på gjesterommet hjemme. Vi har vært hos svigers nesten hele jula, og med alle ungene på samme soverom som oss er det ikke aktuelt :P Nytter ikke på dagen heller siden folk har en tendens til å plutselig komme inn døra :(

Anonym poster: bd6554fcf51b150a6166716e8eca602c

Årrh, skulle stå med samboer og videre at vi var hos svigers derfor det ikke ble noe mer :P

Anonym poster: bd6554fcf51b150a6166716e8eca602c

Hi, hi, den var morsom du!! Med svigers!

Skjønte du skrev feil, ja;-)

Skrevet

Jepp!

Eggløsning i disse dager, så her har det vært annenhver dag :)

Med samboer, selvsagt.

Skrevet

Minst en gang om dagen når vi har vært hjemme, ikke så mye når vi var borte, men runka gubben når vi var hos mine foreldre.

Anonym poster: b009352f0c9eb2b2b9567f11f307573b

Skrevet

Har vært så heldig å ha mine foreldre på besøk i julen og siden de har stått opp med barna hver morgen har vi brukt nettene til litt aktiviteter:) Siden jeg er gravid og ekstra kåt for tiden har det blitt sex minst en gang om dagen:)

Blir vel mindre sex når foreldrene min drar og vi er alene med barna igjen. Men prøver å ha sex minst annenhver dag. Oppdaget tidlig i forholdet at hvis vi hadde sex sjelden var ikke humøret heller så på topp så vi prøver ihvertfall og holde sexlivet oppe å gå:)

Skrevet
Null niks! Vært syke på omgang siden tidlig i november, så med våkennetter og div så har overskuddet og lysten vært borte. Nå skal det sies at vi hat hatt sex 1 gang siden fødselen i mai....Har ingen lyst, virker ikke som om min sambo har lyst heller. Vi deler ikke soverom engang.

Hørtes i grunn trist ut.. :(

Skrevet

Her har ikke samboer lyst så har ikke hatt sex siden ca begynnelsen av november, og 2 måneder før det igjen. Lei av hele greia og går sånn ca forbanna 24/7. Han vil ikke ha noen former av sex med meg, og det begynte FØR jeg ble gravid (i det hele tatt mirakel av jeg ble gravid, hehe).

Anonym poster: 71436dea21105b572b0f78e8ea0658af

Skrevet

Vi har sex annenhver dag, hver dag om du regner med oralsex :-D

Sånn er det hele året, men har blitt et par extra kvikkiser i julen.

Anonym poster: 8702e24291bb340cf81381642bb464a7

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Ikke nok! Guttungen har hatt vannkopper og mannen har jobbet en del, så da blir det sånn. Men man rekker jo en kjappis iblant, hadde oss i dusjen for en time siden (mens ungen så på film i stua vegg i vegg) ;)

Skrevet

Nope. Er i uke 40, så her er sexlysten en saga blått.

Anonym poster: d01fd0c7392be1daeccb948755f5afbd

Skrevet

Det nærmeste jeg kommer er å se på at hundene mine har seg med hverandre. Nå som løpetiden går mot slutten blir det lite hanky panky her i huset....

Anonym poster: 7b4381af65a4ec69b024031717bdcabf

Skrevet

Nei, ingen sex :( Hadde hatt sjansen, men lot den fare... Har ikke hatt sex siden oktober. Er singel.

Anonym poster: f7f4e7f2b825a809d15f426808013c74

Skrevet

Ingen sex!!

Fikk sexforbud av jordmor 18 desember og varer minimum frem til 28 februar!! Ny kontroll da så får vi se om det blir forlenget!!

Kan tru mannen i huset er happy over den beskjeden :-D

Skrevet

Hadde sex like før jul med ektemannen, og vi har liksom nok med det foreløpig.

Anonym poster: 5938ef32ed8f00cf089310ce99eb5883

Skrevet

Nei, men fikk en nydelig datter 20 desember er ikke klar enda.

Anonym poster: 3a647d5fb4f11fb75e8ba842f8ab7b67

Skrevet

Desverre nei.. hønen har vært i dvale i over 6 mnd no.. :/. Kakler og ber, men ingenting skjer :(

Anonym poster: 507dacc6a8cb5e214a06fccee994c45a

Skrevet

Ja,tre ganger.med samboeren så klart.hjemme i senga.

Anonym poster: b53aed7b13d54daf5f05db8f837a8ba5

Skrevet

Nix! Men så er jo ikke kjæresten min her heller da.

Skrevet

Hadde sex julaften kveld, og to-tre dager senere og så 30.desember ville gubben ha seg IGJEN (3 ganger på èn uke er det lenge siden vi har hatt :P), men selvfølgelig fikk jeg mensen (har dibberne synkronisert seg eller..?) så da fikk han seg en blowjob i stedet ;)

Skrevet

Nope. Har hatt sex med mannen kun 1 gang siste to år, og det var ikke i jula. Før påsketider en gang.

Men fantaserer om det daglig da. Ikke om mannen dessverre...

Anonym poster: f38f65e4d5c44d7847dbc258885b4f40

Skrevet

3 ganger tror jeg. Med samboer. 2 ganger hos mine foreldre i jula og 1 gang på hyttetur - når jeg tenker meg om var det i går faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...