Gå til innhold

venninne klager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over dårlig råd, noe vi har også. Vi skal spise sammen i kveld hos oss men vi kjøpte kalkun og hun skulle bare ta med en iskake og hun ringte nå og spurte om Det var greit at hun ikke kjøpte da hun ikke hadde råd fordi de har brukt 5000 på raketter. Blir forbanna.

Anonym poster: 405b3508d0524364bb0c83e2c38ade04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yea right... dårlig råd og 5000 (!!!) i raketter?... hadde du skrevet 500 kr hadde jeg kanskje trodd deg. ;-)

Anonym poster: 29bca0f15633682c8bcd8555526a3846

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Man har ikke dårlig råd hvis man skyter 5 000 kroner opp i ingenting på nyttårsaften. Har man penger til fyrverkeri, så har man overhodet ikke anledning til å syte over dårlig råd.

Skrevet

har ikke mye dårlig råd hvis man bruker 5000 på raketter altså,ikke en god venninne synes jeg.

Skrevet

Jeg ble så satt ut, hun lever på nav og er alene mor, blir så irritert over prioriteringene hennes, hun kjøpte 2 pakker til 2500 stykk fordi sønnen på 8 mente at Det ikke ville bli feiring uten. Jeg har kun kjøpt stjerne skudd til min fordi Det er masse og se på uansett. Gratis.

Hun lar ikke sønnen spille sport pga penger. Men silikon og dyre gaver har hun penger til. Hun har en del lån.

Føler jeg må si hva jeg mener eller avslutte vennskapet for vi er på sååå forskjellige planeter føler jeg. Men vanskelig når vi har vokst opp sammen.

En ting er sikkert når rakettene er ferdig er ikke sønnen fornøyd heller. De skal sove over.

HI

Anonym poster: 405b3508d0524364bb0c83e2c38ade04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...