Gå til innhold

Så skuffa over mannen nå!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var oppe inatt m 2 åringen vår og i tillegg stod jeg opp kl 7 og hun fikk litt varm melk som morgenkos. Så sa jeg t min mann at jeg har en forferdelig hodepine og må bare legge meg igjen. Det var greit d og halv åtte gikk jeg i sengen, sovnet ca8. Kl 9 stormer lille inn m pappen hakk i hjel. Mannen legger seg fint til for å sove. Hæ sier jeg. Kunne du ikke spurt hvordan d gikk m hodepinen. Nei for virker ikke tabl nå så må du stå opp å spise. Ikke hadde jenta vår fått mat heller og mannen visste at vi måtte steike rundstk. Det var heller ikke gjort.. Sitter nesten på gråten her..

Anonym poster: 6680caebab7b079e72bb029be9cf3110

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor sier du det ikke til han i stedet for og la han legge seg og så skrive her at du er på gråten? Gå inn til han nå å si hva du mener!

Jeg hadde også blitt lei meg hvis min mann hadde prøvd noe sånt, men det hadde han fått høre også.

Endret av Miamimom
Skrevet

Hvorfor legger han seg igjen? Noe galt med ham?

Anbefaler å si fra, klart og tydelig.

Skrevet

Hæææ?

Har du tatt ibux/paracet? Du fikk jo sove 1 time, burde holde?

Varm melk fra flaske til 2 åring???

Dere har bare 1?? barn..... Burde ikke være noe problem. Sover ikke den lille f.middagslur?

Hvorfor MÅ dere steke rundstykker?

Anonym poster: 94cc49887ba36e4d893227989fd23217

Skrevet

jeg hadde kjefta han ut av rommet, og forklart ham hvor uendelig egoistisk han er. Min mann hadde tatt hintet tror jeg.

Skrevet

Hæææ?

Har du tatt ibux/paracet? Du fikk jo sove 1 time, burde holde?

Varm melk fra flaske til 2 åring???

Dere har bare 1?? barn..... Burde ikke være noe problem. Sover ikke den lille f.middagslur?

Hvorfor MÅ dere steke rundstykker?

Anonym poster: 94cc49887ba36e4d893227989fd23217

Hvis du leser innlegget en gang til så ser du at hun har vært oppe med ungen hele natta. Greit å få sove litt da kanskje?

Skrevet

Jag nå gubben ut av senga igjen!?! Hjelper ikke sitte her å klage.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Skuffa??? Hva med fly forbanna?

Se å få den bortskjemte guttungen opp av senga, forklar at en toåring trenger frokost og at du ikke er moren hans.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg hadde eksplodert. Hodepine og lite søvn = raseri hos meg. Jeg funker ikke uten søvn. Heldigvis vet mannen det og ville ikke lagt seg med mindre han var dausjuk!

Snakk med mannen, ikke sitt her og klag. du må jo si at du ikke finner deg i det

Skrevet

"Mannen" sa du??! Ja dette hørtes ut som litt av en mann du...

Skrevet

Herlighet, unnskyld at jeg sier det, men så tafatt du er! Hadde det vært her i huset hadde jeg kjeftet og smelt!!

Anonym poster: d74db25dce38d4fa67f236d0083324dd

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hvorfor i helvete lot du han legge seg igjen?! Hadde samboeren her prøvd seg på det, så hadde han fått grei beskjed der og da, å pent pelle seg opp igjen med ungene heri huset..

Skrevet

Og du er saman med eit slikt prakteksemplar fordi?

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg forstår heller ikke hvorfor du ikke bare sparket han ut av senga..

Skrevet

Har vore litt liknande tilstand her i huset (- hovudpine, berre eit ynskje om å få sove litt) men her går mannen og ikkje veit kva godt han skal gjere etter at eg brasa inn der han hadde lagt seg og sa kva eg meinte.

Skrevet

Åpne vinduet på soverommet, ta med dyna hans ut i stua. Kanskje han våkner da? Nei, at det går an... Skjønner ikke alle dere dibdamer som holder ut slike menn. Det rekker langt på vei å være mamma for barna - hadde mannen min vært et barn i tillegg hadde jeg vært over alle fjell.

Skrevet

Alt enkelte damer finner seg i!

Og hvorfor er det egentlig så vanskelig å si ifra og stå opp for seg selv?

Slutter aldri å undres over akkurat det, jeg.

Skrevet

Dette må han få høre, og uhørt at han ikke har gitt 2-åringen mat. Det er første bud etter stell her i huset.

Skrevet

Tror ikke samboeren min har baller nok til å gjøre det samme, han vet hvor grinete jeg blir med lite søvn og med migreneanfall :P her må dere elg klart bli enig om hvordan slike ting skal håndteres. Jeg hadde ikke latt han få legge seg igjen, jeg hadde jaget han ut av senga og bedt han om å lage mat ;)

Skrevet

Jaja, du kommer sikkert til å få flere barn med ham.....

Anonym poster: 18b6d891e484b428ead55a7f41c011c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...