Gå til innhold

Hipp-Hurra for 2013!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sier det på forskudd - for jeg ligger på forskudd. Dagen i dag har så langt vært fylt med litervis med tårer og så mye latter at det fører til mageknip, og jeg tenker at det nye året vil bestå av mye av det samme, men at det helt sikkert, som i dag, aller mest vil bestå av gledestårer og magekniplatter, for det er så mye fint som skal skje. Og i dag er jeg faktisk litt glad for at jeg har en fruktbar familie som er spredd over hele verden, slik at det er mulig å få noen timer alene, bare vi to, på den aller siste dagen i året.

Godt nyttår, Happy New Year og bonne année (flere språk kan jeg ikke si det på) til dere alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er forut for din tid - og med gledestårer, det er en god ting. Hipp hurra til deg også, jeg blir borte fra nettet om noen få timer uansett så hipp hipp for en fortreffelig nyttårsfeiring for kranglerne og de andre jeg tåler trynet på.

Skrevet

Eller boldog új evet, som de sier i Ungarn. Magekramper og tårer forårsaket av glede og latter, det er velkomment :) Vi trenger mer sånt!

Ha en fortreffelig siste dag i 2012, me skravlas att i 2013 :D Nå skal jeg straks på jobb, hurramegrundt og hoppsasa. Noen feiring blir det ikke i år, annet enn kanskje et glass vin og et par stjerneskudd, ettersom gutta mine er sjuke.

Nyttårsforsettet mitt inneholder i alle fall en stor post om å holde seg frisk over lengre tid!

God feiring til dere, og vel møtt på den andre siden :D

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Godt nytt år på forskudd til dere!

Her skal vi egentlig ha gjester i dag. Kalkunen står klar, god drikke er handlet inn, huset pyntet og minstemann og meg selv har hatt magesjau hele natten. Så det blir snart en tlf til våre gjester, som jeg regner med ikke har lyst til å komme allikevel.

Jaja, sånn kan det gå!

Skrevet

Takk for det gamle! Vi sees igjen i vanlig nick om et par dager;-) Siste innspurt hos svigers nå, skal bare lage nyttårsmiddag, og så pakker vi og reiser hjem kjære hjem i morgen tidlig! Ah jeg gleder meg!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Godt nyttår damer! :)

Her skal kvelden tilbringes i sofaen med joggebukse, null sminke, lettere angst pga raketter og migrenemedisin...

Jeg stoler ikke på de som sier at det nye året blir som det gamle blir avsluttet... ;)

Skrevet

Godt nytt år til alle sammen. Håper virkelig at 2013 tar seg opp fort. Nå er jeg møkk lei av å være syk. Men jeg laget en storartet taco-middag, og ungene var veldig happy med serveringen. Kanskje ikke så rart når det er første middag på en uke?

Gjest cunning stunts
Skrevet

Godt nytt år på forskudd til dere!

Her skal vi egentlig ha gjester i dag. Kalkunen står klar, god drikke er handlet inn, huset pyntet og minstemann og meg selv har hatt magesjau hele natten. Så det blir snart en tlf til våre gjester, som jeg regner med ikke har lyst til å komme allikevel.

Jaja, sånn kan det gå!

Nei og nei, Kira, du får trøste deg med at du er av de få som ikke går forspiste inn i 2013 - men trist med selskapet da!
Gjest Kira bjeffer
Skrevet
Godt nytt år på forskudd til dere! Her skal vi egentlig ha gjester i dag. Kalkunen står klar, god drikke er handlet inn, huset pyntet og minstemann og meg selv har hatt magesjau hele natten. Så det blir snart en tlf til våre gjester, som jeg regner med ikke har lyst til å komme allikevel. Jaja, sånn kan det gå!
Nei og nei, Kira, du får trøste deg med at du er av de få som ikke går forspiste inn i 2013 - men trist med selskapet da!

Sant nok, jeg gikk ganske så "tom" inn i det nye året!

Heldigvis har jeg en fantastisk venninne som lagde all maten hjemme hos seg, samtidig som hun inviterte min mann og mine barn dit på middag. Da fikk jeg noen timer alene, mens de koste seg med mat. Og det beste var den enorme doggybagen hun sendte med dem hjem. Så jeg er litt forspist på årets første dag i stedet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...