Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Sliter med å finne et guttenavn som føles rett. Min førstefødte heter Leon (ja vet mange ikke liker det, og jeg er hverken teenmum eller white trash). Har alltid elsket Lukas, men det er såå vanlig nå Ellers vurderer jeg Elias, Fillip, Noah, Liam, Emilian, Esaiah.. Blir et mellomnavn bak, på papiret ikke uttalt til vanlig. Og ja vet at nå ryr det inn med chrisander-fornærmelser Anonym poster: db28e86712c8895eb8ae9bf882fae137
Queenmee Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 Guttenavn har jeg visst siden jeg var 16 år, og holder fortsatt på samme navnet. Har diskutert det med samboeren, og fått gjennomslag, så gleder meg til å ta det i bruk om vi får gutt. Jentenavn derimot! Der er jeg i samme båt som deg, og synes jeg finner minst ett nytt fint jentenavn hver dag. Men samboeren er barne og ungdomsarbeider og jobber i barnehage, noe som gjør at halvparten av navnene blir vraket fordi han "har hatt en kid som het det i barnehagen". Blir noen jenter på 10 år i barnehage:P Lykke til med jakta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå