Gå til innhold

Er polet stengt imorgen? :o


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er barnløs imorgen, og hadde tenkt meg ut med noen veninner. Hadde tenkt å ta turen innom polet, men så i et annet innlegg at polet er stengt?

Gjelder det isåfall overalt, eller kun noen steder?

 

Anonym poster: 97deb752b97220071fb9b5ac21517b32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Polet er nok stengt overalt. Er vel stengt alle -aftener tror jeg.

Skrevet

Stengt ja.

Åpnet på systembolaget da..

 

Anonym poster: 44b4ebe373adf9b1259b85f718f5b86a

Skrevet

Stengt ja.

Åpnet på systembolaget da..

 

Anonym poster: 44b4ebe373adf9b1259b85f718f5b86a

Hehe, vet ikke helt om jeg orker å kjøre 5 timer for å skaffe litt i glasset :P

 

 

Anonym poster: 97deb752b97220071fb9b5ac21517b32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...