Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #1 Skrevet 31. desember 2012 Jeg er barnløs imorgen, og hadde tenkt meg ut med noen veninner. Hadde tenkt å ta turen innom polet, men så i et annet innlegg at polet er stengt? Gjelder det isåfall overalt, eller kun noen steder? Anonym poster: 97deb752b97220071fb9b5ac21517b32
mirredutt Skrevet 31. desember 2012 #2 Skrevet 31. desember 2012 Polet er nok stengt overalt. Er vel stengt alle -aftener tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #3 Skrevet 31. desember 2012 Stengt ja. Åpnet på systembolaget da.. Anonym poster: 44b4ebe373adf9b1259b85f718f5b86a
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2012 #4 Skrevet 31. desember 2012 Stengt ja. Åpnet på systembolaget da.. Anonym poster: 44b4ebe373adf9b1259b85f718f5b86a Hehe, vet ikke helt om jeg orker å kjøre 5 timer for å skaffe litt i glasset Anonym poster: 97deb752b97220071fb9b5ac21517b32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå