Gå til innhold

Burde hun ikke slippe oss snart for å gå selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 14 mnd. Og har på det meste gått 8 små ustø skritt. Når hun holder oss går hun helt fint og kan gå gjennom hele butikken eller stua og da holder hun kun i en finger. Hun reiser seg heller ikke opp om hun ikke holder seg til noe. Burde hun ikke gjøre det snart? Hun klatrer i sofa osv. da

Anonym poster: d0523ddf1a2a60c63c7c52aed808acb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun gjør det sikkert i løpet av de neste mnd. Ikke noe å være bekymret for enda.

Anonym poster: 026cb1620d7570cf633cf5e728075576

Skrevet

De har vel en ekstra kontroll når ungen er 17 mnd, for å se om alt er som det skal. To av mine brødre og jeg, gikk da vi var 15 mnd.

Skrevet

Min begynte å gå rundt bordet da han var 9 mnd, men slapp seg ikke før han var 16 mnd

Anonym poster: 32520726da2f404e70e7790f7beeb98c

Skrevet

Min gikk når hun var 1,5 år. Tre dager etter at hun begynte i barnehagen turte hun å slippe helt for å gå ordentlig. De fleste andre barna i barnehagen gikk allerede.

Skrevet

Det varierer veldig. Min eldste gikk da han var 14,5 mnd, minste,Ann da han var 11 mnd. Nabojenta gikk da hun var 18 mnd.

Når de blir 18 mnd tar helsesøster en sjekk.

Anonym poster: b36e957c185de88706a366c6e7422474

Skrevet

Om barnet ikke går innen det. Er 18 mnd blir det satt i gang undersøkelser. Enten av lege eller helsesøster. Du har helt sikkert ikke noe å være bekymret over. Barn er så forskjellige. Men stå på ditt om du mener det er noe feil slik at de får satt i gang med undersøkelser osv. Datteren min gikk ikke før hun var nesten 2 år men hun krabbet heller ikke pga smerter. Det viste seg at hun hadde leddgikt.

Skrevet

Min gikk bare noen dager før fylte 14 mnd. Han gikk også greit dersom han holdt seg i noe. En dag bare gikk han..akkurat som han måtte forstå at han klarte seg selv. Etter det var han stødig som bare det. Jeg er glad han ikke begynte for tidlig, vi har nok sluppet unna med noen knall og fall siden han slapp seg først da han følte seg trygg og stødig nok!

Skrevet

Om barnet ikke går innen det. Er 18 mnd blir det satt i gang undersøkelser. Enten av lege eller helsesøster. Du har helt sikkert ikke noe å være bekymret over. Barn er så forskjellige. Men stå på ditt om du mener det er noe feil slik at de får satt i gang med undersøkelser osv. Datteren min gikk ikke før hun var nesten 2 år men hun krabbet heller ikke pga smerter. Det viste seg at hun hadde leddgikt.

Det er då ingenting i vegen med eit barn på 14 mnd som går fint når ho held i ein finger! Det tek nok ikkje lang tid før ho vågar å sleppe seg :) eg har høyrt at gjenomsnittleg alder når dei byrjar å gå er 15 mnd og eg ippar at ho rekk å bli heilt gjennomsnitleg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...