Gå til innhold

Er det sent? melken har ikke kommet, og er i uke 35


Februargullet2013

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det er vanlig, mange som ikke merker noe melk før etter fødsel.

 

Jeg merket bare litt gult stivnet på brystvortene og det var litt råmelk, ikke så jeg kjente noe vått eller noe. Fødte i uker 36 så det var vel i uke rundt uke 34 jeg merket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ingenting jeg heller, er i uke 36. Som jeg har forstått får ikke alle melk før fødselen, så selv er jeg ikke bekymra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 34+6 idag og har vel de to siste ukene fått råmelk..er 3.gangs men vetsje om d har noe å si.. :-) Med første merka eg ingenting før på barsel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller ikke merketnoe enda, men er bare 34 uker. Har nå hørt at det er mange som ikke får før etter fødselen, så jeg er glad til;) så slipper jeg ammeinnlegg allerede før fødselen;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde ikke antydning til melk før fødselen, men melka var på plass rett etter fødselen, og ammingen kom i gang uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de fleste kommer ikke melken før etter fødselen, men noen kan begynne å lekke før.

 

Jeg fikk ikke ut noe før et par dager etter fødsel sist, men hadde til slutt så mye melk at jeg satt med 15 liter i frysa. ;)

 

Er i uke 34 nå, og det kommer bare ut klar væske foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeghar termin i slutten av feb, og har ikke fått melk enda. Med de to første kom det etter fødsel - og da har jeg hatt mer enn nok:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...