Gå til innhold

Våknet med en gift mann i helgen!!!!*langt*

Anbefalte innlegg

Gjest Julemusa83
Skrevet

Torsdag hentet jeg forlovern min, mammaen min og naboen på flyplassen. Så gjorde vi litt bryllupspreperasjoner før vi gikk ut å spiste Jeg,Mamma, forlovern+ gubbe og min kjære.

Fredag ble vi viet i tinghuset veldig fin sermoni er imponert over at de klarer å få den så høytidelig og fin når den bare tar 7 minutter.

Fotograf fulgte deretter før vi dro til festhuset for mer

preperasjoner til bryllups festen før vi atter en gang dro ut å spise denne gangen med de samme som forige kveld plus bestefar med dame onkel med kone søskenbarn og gumor.

Lørdag våknet jeg med en gift mann i min seng riktignok min mann, men jeg liker å kalle han en gift mann.

Vi tok os god tid lørdag formidag hentet go gutten vår og gikk ned i spaavdelingen på hotellet og badet frem til 1230.

Da dro vi atter en gang til festlokalet der vi la siste hånden på verket.

Gjestene ankom kl 16 og fikk servert musserende vin som kommer vi satte oss til bords etterhvert og spiste tappas til forett.

Etterfulgt av reinsdyr biff, med hvittløksbakte poteter kokte grønnsaker og soppsaus. Før vi hadde kakkebuffet.

Vi gjorde det enkelt med at gjestene måtte forsynne seg selv og drikken sto på bordet. Hadde tre gratis servitører fra svigermors vennegjeng. De drakk ikke engang trodde de gjorde det for å være med på festen, men de ville vist bare hjelpe. Må sende dem noen flotte blomster etterhvert.

Videre festet vi folk begynte å gå lit over 12 og siste gjest gikk 2 da var vi ganske trette etter å ha feiret bryllup mer eller mindre i tredager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse! Høres ut som en kjempefeiring :)

Har noen vennepar som har giftet seg på tinghuset, og de også har skrytt veldig og vært enige om at det var både fint og stemningsfullt.

Det går an å våkne med en gift mann i sengen, så lenge han er gift med deg :D Koos dere med hvetebrødsdager og kommende bryllupsreise! Og masse lykkeønskninger for framtiden :)

Skrevet

Tri heile dagar til ende - det er sånn det skal gjøres! Så fint det høres ut!

Skrevet

Gratulerer :)

Tinghusvielse her også, utruleg at fullmektigen kan få sagt på få minutt det som prestar brukar (tilsynelatande) evigheiter på, og får det til å høyres finare ut..

Skrevet

Gratulerer! Jeg har vært på noen vielser i Tinghuset og har tenkt det samme - det er verdig, flott og høytidelig selv om det går fort.

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Gratulerer det hørtes veldg moro ut!! Deilig å våkne med gift mann så lenge han er din ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...