Gå til innhold

Sssssshhh!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke si noe til mannen - men jeg har kjøpt meg kjole. Kjolen med stor B. Jeg bare klarte ikke la være da jeg fant en som sang til meg..

Tålmodighet er en dyd, bare synd det ikke var noe til meg da den ble delt ut :P

Så. Nå vet dere det. Ssssshhhh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

link? Og slapp av, jeg skal ikke si noe!

Skrevet

Finnes ikke, såvidt jeg vet. Men jeg skal ta bilde av den når jeg får den ;) Den må bare sys først!

Skrevet

JEg innser at jeg er for mye på Ebay når jeg automatisk ber om link...

Skrevet

Hihi :D Var litt skadd av ebay en periode selv, men nå har jeg gått i streng rehab og er på bedringens vei.

Gjest Julemusa83
Skrevet

Viktig å plannlege god tid i forveien jeg og nerden tok oss bare et halvår fra vi ble enige om å gjøre det nå før vi begynner med huslån og styr. Er ikke sikkert du får mange år på deg til å plannlege noe bryllup.

Skrevet

Nei det kan vel fort gå i en viss fart ;) Greit for alt man har gjort unna på forhånd :D

Julemusa, eller skal jeg si Fru Julemus, har du hatt en fin dag? :)

Gjest Julemusa83
Skrevet

Har vært litt slitten i dag, men gårdagen var alt jeg ønsket meg.

Er vel teknisk sett Fru Nerd nå som min forlover så vennlig påpekte i talen sin, men bytter ikke navn i virkligheten så trengerr vel ikke det her heller.

Skrevet

Sliten er lov etter en slik feiring :) Ikke verst å entre 2013 som nygift, det blir et nytt år på mange vis det da. Stas!

Fru Nerd ja, det er vel det jeg også blir en vakker dag (kanskje), om ikke gubben blir grinete fordi jeg går bak ryggen hans og planlegger, kjøper kjole og sånt (særlig, han blir vel heller ekstra glad, dersom han en dag får ut fingeren) *ser over på gubben der han sitter med headset og spiller på dataen* ;)

Masse tillykke med ny tittel, og husbond :) Som de sier i Bergen; gid lykken vil vasse som gresset bak dasset!

Skrevet

Har vært litt slitten i dag, men gårdagen var alt jeg ønsket meg.

Er vel teknisk sett Fru Nerd nå som min forlover så vennlig påpekte i talen sin, men bytter ikke navn i virkligheten så trengerr vel ikke det her heller.

Nerdemusa? Gratulerer så masse i alle fall!!!!
Skrevet

Herlig hemmelighet og kult med kjole. Bedre føre var enn...

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Hva er kjole med stor B?

Men gratulerer så mye med det hemmelige kjøpet, i noen tilfeller er ting som er hemmelige ekstra gøy ;)

Gjest Mentha
Skrevet

Hva er kjole med stor B?

Men gratulerer så mye med det hemmelige kjøpet, i noen tilfeller er ting som er hemmelige ekstra gøy ;)

Det er kjolen som brukes i det store, hellige Bryllupet, som "alle" mennene gruer seg til og "alle" kvinnene planlegger fra de er 8 år gamle ;)

Det må være hemmelig fordi mannen enda ikke har vist mine til å fri, og jeg kjøpte den fordi jeg ble hodestups forelsket i den, samt som mitt eget lille plaster på såret etter en liten misforståelse før jul ;) Hihi :)

Skrevet

Ah, da skjønner jeg :D

Fikk med meg misforståelsen og synes du fortjener dette plasteret da ja! Er så gøy når man finner drømmekjolen :D <3

Gjest Mentha
Skrevet

Jepp, så nå må jeg passe på å få meg mange alenekvelder framover, så jeg kan svinse rundt i mine blonderike gevanter hihi :) Lenge leve galskapen og den underlige damen som danser på jordet i brudekjole ;)

Skrevet

Ser for meg litt sånn Sound of Music tendenser der du svinser rundt på jordet blant kuene som rauter brudevalsen mens blondekjolen svinger romantisk i vinden og smilet ditt får småfuglene til å kvitre i vill begeistring :D

Wow, lang setning det der... Men, you get my drift ;)

Gjest Mentha
Skrevet

Haha :D Mon tro hvor lang tid det tar før jeg blir snakkis på bygda :D

Gjest cunning stunts
Skrevet

Hva er kjole med stor B?

Stor Byste? Stor Beltespenne? Stor Brislapp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...