Mama Christmas Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Ikke si noe til mannen - men jeg har kjøpt meg kjole. Kjolen med stor B. Jeg bare klarte ikke la være da jeg fant en som sang til meg.. Tålmodighet er en dyd, bare synd det ikke var noe til meg da den ble delt ut Så. Nå vet dere det. Ssssshhhh!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 link? Og slapp av, jeg skal ikke si noe!
Mama Christmas Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2012 Finnes ikke, såvidt jeg vet. Men jeg skal ta bilde av den når jeg får den Den må bare sys først!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 JEg innser at jeg er for mye på Ebay når jeg automatisk ber om link...
Mama Christmas Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2012 Hihi Var litt skadd av ebay en periode selv, men nå har jeg gått i streng rehab og er på bedringens vei.
Mama Christmas Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2012 ...og så har jeg bestemt at gubben skal få noe lignende det her: http://www.gentlemansemporium.com/store/vict_mens_36.php# Da matcher vi bra, to raringer på vift
Gjest Julemusa83 Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Viktig å plannlege god tid i forveien jeg og nerden tok oss bare et halvår fra vi ble enige om å gjøre det nå før vi begynner med huslån og styr. Er ikke sikkert du får mange år på deg til å plannlege noe bryllup.
Mama Christmas Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2012 Nei det kan vel fort gå i en viss fart Greit for alt man har gjort unna på forhånd Julemusa, eller skal jeg si Fru Julemus, har du hatt en fin dag?
Gjest Julemusa83 Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Har vært litt slitten i dag, men gårdagen var alt jeg ønsket meg. Er vel teknisk sett Fru Nerd nå som min forlover så vennlig påpekte i talen sin, men bytter ikke navn i virkligheten så trengerr vel ikke det her heller.
Mama Christmas Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 30. desember 2012 Sliten er lov etter en slik feiring Ikke verst å entre 2013 som nygift, det blir et nytt år på mange vis det da. Stas! Fru Nerd ja, det er vel det jeg også blir en vakker dag (kanskje), om ikke gubben blir grinete fordi jeg går bak ryggen hans og planlegger, kjøper kjole og sånt (særlig, han blir vel heller ekstra glad, dersom han en dag får ut fingeren) *ser over på gubben der han sitter med headset og spiller på dataen* Masse tillykke med ny tittel, og husbond Som de sier i Bergen; gid lykken vil vasse som gresset bak dasset!
Gjest sug lut Skrevet 30. desember 2012 #11 Skrevet 30. desember 2012 Har vært litt slitten i dag, men gårdagen var alt jeg ønsket meg. Er vel teknisk sett Fru Nerd nå som min forlover så vennlig påpekte i talen sin, men bytter ikke navn i virkligheten så trengerr vel ikke det her heller. Nerdemusa? Gratulerer så masse i alle fall!!!!
Iiiiik Skrevet 31. desember 2012 #12 Skrevet 31. desember 2012 Herlig hemmelighet og kult med kjole. Bedre føre var enn...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 31. desember 2012 #13 Skrevet 31. desember 2012 Hva er kjole med stor B? Men gratulerer så mye med det hemmelige kjøpet, i noen tilfeller er ting som er hemmelige ekstra gøy
Gjest Mentha Skrevet 1. januar 2013 #14 Skrevet 1. januar 2013 Hva er kjole med stor B? Men gratulerer så mye med det hemmelige kjøpet, i noen tilfeller er ting som er hemmelige ekstra gøy Det er kjolen som brukes i det store, hellige Bryllupet, som "alle" mennene gruer seg til og "alle" kvinnene planlegger fra de er 8 år gamle Det må være hemmelig fordi mannen enda ikke har vist mine til å fri, og jeg kjøpte den fordi jeg ble hodestups forelsket i den, samt som mitt eget lille plaster på såret etter en liten misforståelse før jul Hihi
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 1. januar 2013 #15 Skrevet 1. januar 2013 Ah, da skjønner jeg Fikk med meg misforståelsen og synes du fortjener dette plasteret da ja! Er så gøy når man finner drømmekjolen <3
Gjest Mentha Skrevet 1. januar 2013 #16 Skrevet 1. januar 2013 Jepp, så nå må jeg passe på å få meg mange alenekvelder framover, så jeg kan svinse rundt i mine blonderike gevanter hihi Lenge leve galskapen og den underlige damen som danser på jordet i brudekjole
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 1. januar 2013 #17 Skrevet 1. januar 2013 Ser for meg litt sånn Sound of Music tendenser der du svinser rundt på jordet blant kuene som rauter brudevalsen mens blondekjolen svinger romantisk i vinden og smilet ditt får småfuglene til å kvitre i vill begeistring Wow, lang setning det der... Men, you get my drift
Gjest Mentha Skrevet 1. januar 2013 #18 Skrevet 1. januar 2013 Haha Mon tro hvor lang tid det tar før jeg blir snakkis på bygda
Gjest cunning stunts Skrevet 1. januar 2013 #19 Skrevet 1. januar 2013 Hva er kjole med stor B? Stor Byste? Stor Beltespenne? Stor Brislapp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå