Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 ? Anonym poster: 637381f867d8d5c98fa9e3cabc8ca7ab
Popelko Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Røykeslutt skal prøve å slutte for godt nå, før har je sluttet under svangerskap, men vært dum nok til å tillate meg å begynne igjen. Tar gjerne imot tips Du da, hi?
Februargullet2013 Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Bare bli en god mor til sønnen min som kommer i Februar og gå ned i vekt
Nissefisen Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Å nå 75kg til mai. Det er 6kg så det må gå bra
BareMas Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Skal slutte å spise godteri og brus, same procedure as last year Jeg skal også bli ett utemenneske, nå som jeg har en knert å ta vare på, og nye vintersko.
Tauriel Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Gå ned i vekt og slutte og bry meg så mye om andres problemer (har enge bitt utnyttet som klagemur og problemløser, er lei og sliten av andres problemer. Jeg har nok med mitt)
LanzaroteJenta Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Tenkte jeg skulle prøve å ta meg selv litt i nakken, og bli flinkere til å få unngjort kjedelige ting som f.eks pussing av vinduer, støvtørking på steder som ikke synes, og ikke minst mindre tid på nettet
Magia Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Jeg pleier ikke å ha nyttårsforsetter, men i år har jeg noen. 1. Tegne og male mer, og 2. Fullføre prosjekter jeg begynner på
kosemamma<3 Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Legge om kostholdet Føde ut ungen Trene Gå ned til trivselsvekta mi igjen Ta lappen Gi minst en person om dagen et kompliment Ikke utsette til i morgen, det som kan gjøres i dag Tenke litt mere på meg selv i ny og ned Bli flinkere til å spare penger Slutte å irritere meg over småting sånn som klær som blir slengt overalt av mannen min..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #11 Skrevet 30. desember 2012 1. Kutte ut alt av søtsaker 2. Prioritere barna mer 3. Slutte å lese dette forumet (fordi det tar altfor mye tid bl.a.) (Grunnen til at nr 1 står før nr 2 er at jeg er veldig overvektig, og trenger å gjøre noe med det for å orke å være aktiv med barna.) Klarer jeg alt dette skal jeg jammen godta at jeg ikke rekker over alt husarbeidet hele tiden. Kan ikke stille for store krav til seg selv heller. Anonym poster: 9e32ec863722384e3090ad728e23234b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #12 Skrevet 30. desember 2012 Maraton i september. Anonym poster: 1f2302314201e1ea6b7d7250fa005716
Gjest marie-s Skrevet 30. desember 2012 #13 Skrevet 30. desember 2012 Hadde nå vært artig om alle kunne signert med nick så kunne vi se hvem som klarte det til slutt. Siden jeg i år har sluttet å røyke er målet mitt nå å riste av meg de 7-8 ekstra kiloene, og det har jeg god tro på at jeg skal klare....ut og handle ny badevekt i morgen :-) Ellers så skal jeg få ordnet økonomien igjen.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #14 Skrevet 30. desember 2012 Gå ned 12 kilo Bli flinkere til å trene Prøve å oppnå bedre resultater på skolen Kjøpe leilighet Anonym poster: 862d09314105b7446f81a40adc4166fb
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #15 Skrevet 30. desember 2012 Jeg fyller 30 år i 2013, så mine nyttårsforsetter skal være fullførte innen jeg fyller 30. Jeg skal gå ned i vekt, jeg skal ikke gå inn i 30-årene som overvektig. Jeg skal ta lappen. Har ikke behov for den, men jeg ønsker heller ikke å gå inn i 30-årene uten førerkort Anonym poster: f2c95a14f872bc29c67219b2af344978
Musemora Skrevet 30. desember 2012 #16 Skrevet 30. desember 2012 Trene mer styrke så jeg får definerte muskler. Trene mer kondis så jeg kan sykle Gjøvik-Oslo raskere enn i 2012.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #17 Skrevet 30. desember 2012 Jeg skal bli frisk... Jeg er utbrent og regner med at jeg må bruke store deler av 2013 for å komme meg på bena igjen. Første mål er å klare å få barna i barnehagen og hente dem og lage middag til dem. Håper jeg klarer det i løpet av januar. Jeg må også legge om kostholdet, begynne å trene og finne ut hvorfor jeg ble utbrent, men nå er første mål å klare å komme i såpass form at jeg klarer å ta vare på meg selv og barna så får det andre komme etterhvert. Anonym poster: af4a69db343df308b1a4aee338c297ee
Mama Christmas Skrevet 30. desember 2012 #18 Skrevet 30. desember 2012 Endelig subbe meg ned de 10 kiloene jeg trenger. Bli mer aktiv ute, og huske at det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær! -- kjøpe bedre klær Engasjere meg mer i ting, tenke litt mer utenfor boksen, jobben og hjemmet Holde bloggen på beina og jobbe hardt med den Holde meg frisk!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #20 Skrevet 30. desember 2012 Bruke tanntråd hver kveld Trene 2 ganger i uken Lage bedre system for viktige papirer Anonym poster: 21139a8108d1fb6333e4939c3c611504
Swiftie Skrevet 30. desember 2012 #21 Skrevet 30. desember 2012 1. Lære meg å spille keyboard, håper virkelig at jeg klarer det. 2. Trene mer, håper på at jeg får strammet opp litt etter fødslene. I tillegg håper jeg at jeg får tatt lappen
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #22 Skrevet 30. desember 2012 Jeg skal ned fem kg etter tre kjappe graviditeter. Har vært flink til å trene i hele år, og skal selvsagt fortsette. Men neste år må jeg ta tak i kostholdet. Det har sklidd langsomt ut de siste par årene. Har konstant sukkersug! Og så skal jeg bli flinkere til å prioritere meg selv. Mann og barn trenger ikke ALLTID komme i første rekke:-) Anonym poster: 50cc67c24d09d8b1d05fd5207159cf3a
SophiesMum<3 Skrevet 30. desember 2012 #23 Skrevet 30. desember 2012 Har satt meg som mål å bruke mindre penger. Det vil si, at jeg skal tenke hardt og nøye før jeg kjøper noe. Så da blir det slutt på impulskjøp av klær, godteri, mat og ting til huset. Jeg skal, så langt det lar seg gjøre, ikke kjøpe noenting jeg virkelig ikke trenger. Min store sløseriting er kaffe latte på kafé, kjøper gjerne fem, seks for uka. Dette skal heller nå brukes som belønning for at jeg er flink til å ikke kjøpe annet vås. Så da kutter jeg ned til en per uke, min ekstra lørdagskos :-) Dette resulterer forhåpentligvis til at jeg sparer penger, slik at jeg kan spare ekstra mye til bryllupet som skal stå på slutten sv året :/))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå