Gå til innhold

Er det andre gravide som trener spinning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller evt. annen kondisjonstrening? Nå i julen har jeg fått trent på dagtid to ganger. Har da vært uthvilt og i fin form før trening. Noen timer etter trening blir jeg imidlertid utolig sliten. Det viker som at jeg bruker opp mye av energien på trening. Er det andre som opplever det på samme måte? Jeg er i uke 26 nå. Selve treningen går fint, og kroppen føles bra i noen timer etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, eg gjer.

Men held intensiteten lavare enn før. Og sit mykje meir enn før, då går det bra. Har og med frukt på trening som eg gulpar i meg med ein gong etter, då har det gått bra til no. Veke 19 i dag, så det kan jo endra seg? Håpar å kunna halda på lenge..

Skrevet

nei,men trener med og gå:)

Skrevet

Trente spinning tom uke 30 sist, ble tungt og fikk kynnere på slutten, så gikk over til turer, yoga osv på slutten.

Skrevet

Jeg løper (um, jogger nå) og trener styrke og modifisert crossfit i tillegg. Pleier å føle meg ganske bra etter trening. Blir ikke sliten av det som du beskriver.

Skrevet

Jeg gjør men er jo ikke så langt på vei. Jeg kommer til å trene spinning til jeg får ubehag, det er jo heller ikke så godt om man blir utilpass eller utkjørt senere på dagen, da bør man kanskje trene mindre eller med lavere intensitet.

Jeg går mye turer også så får jo bare gå mer og sykle mindre om det er løsningen etterhvert.

Sliter med styrketrening pga store smerter i nakken og rygg så må jo i alle fall klare spinningen syns jeg

Skrevet

jeg jobber som instruktør på sats, som spinninginstruktør. Jeg kjører timer så lenge magen ikke er i veien. Kjører nok litt lavere intesintet enn jeg normalt sett ville gjort, men får meg en veldig god økt.

Jeg trener så lenge det ikke er ubehagelig eller vondt. da stopper jeg og gjør andre ting.

Men spinning er ikke farlig for noen. Still opp styret etterhvert som magen vokser og gjør ditt beste. All trening og bevegelse er god trening.

Kan også anbefale boka trening for kule mager av Jill Jarhman. Den er utrolig god, med mange tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...