Gå til innhold

Hva syns dere om dette bryllupet, da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om ett bryllup som er planlagt slik:

Vielsen finner sted på toppen av en fjelltopp i kommunen, deretter er det fest og festmiddag på ett leid stort lokale, med stor uteplass (hage)

Maten består av helgrillet gris, med alt av tilbehør, i tillegg til helstekt kalkun for de som heller vil ha det.

Om været tillater det, blir hele middagen utendørs,på sommertid.

Velkomstdrinker når alle kommer,samt vin og øl til maten.

Etter maten kan de som vil si noen ord, det blir forskjellige aktiviteter for de som vil det, og litt dans og morro.

Folk drikker det de vil og hvor mye de vil og festen blir til folk vil hjem.

Enkel nattmat som pølser i brød til de som vil det ;)

Hva hadde dere tenkt om å bli invitert til dette bryllupet?

Videoannonse
Annonse
Gjest overlord
Skrevet

Festen høres veldig artig ut, men konservativ som jeg er liker jeg ikke alternative vigselssteder.

Skrevet

Åhh, kan jeg få komme? Elsker litt uhøytidelige bryllup :)

Skrevet

Synes det hørtes fint ut, men lurer på hva aktivitetene går ut på? Og så lurer jeg også på hvordan gjestene skal komme seg opp på en fjelltopp i finstasen?

Om dere ikke ønsker at folk skal komme i det fineste de har må dere si ifra i invitasjonen :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Så lenge jeg slipper å streve meg opp på en fjelltopp, så vil jeg svært gjerne komme! ;-)

Skrevet

Hørtes kanon ut. Så lenge det ikke er stress å komme seg opp på fjelltoppen ;)

Skrevet

Mye mer spennende enn sånne ørtenretters-sittevedbordetitimevisoghørepåverdenskjedeligstetaler-greier.. ;)

Skrevet

Jeg tenker vel ikke på annet enn at helikopter-utgiftene blir dyre :P Haha, neida, men dersom du tenker et lite fjell er det nok ikke store problemet. Det finnes jo flere fjell man kan kjøre opp mot, også er det jo bare å gå et lite stykke for å ikke gifte seg på en parkeringsplass :P Høres ut som et herlig bryllup :D

Skrevet

Kompisen min hadde et slikt bryllup, på fløien i Bergen ;)

Festen var nede i byen. Storveis og veldig personlig!

Anonym poster: 92c033403965aa1a11c5830b6821afcb

Skrevet

Høres heeelt supert ut! Men lurer veldig på hvordan man kommer seg opp på fjellet. Antar man ikke trenger å gå?

Anonym poster: 77f5e3b0b8b3c1a9131369f143186cd9

Skrevet

Jeg tenker litt på at vi kun tar de nermeste til selve vielsen. Altså forlovere og eventuell nære venner og familie.

Fjelltoppen er helt uproblematisk å komme til, tar nok 1,5 time tenker jeg, om man tar det rolig å pent :)

Skrevet

Drømmebryllup :D Bortimot det samme vi (les: jeg) planlegger - en vakker dag, bare minus fjelltoppen. Der kan du heller sette inn tuftene av gammelgården en vakker solskinnsdag.

Skrevet

Helt supert. Jeg kjenner noen som giftet seg på fjellet, men de tok fjellheis. :)

Skrevet

Takk for ideen på mat. Forloveden min elsker helstekt gris og den ene gården i nærheten av der bryllupet skal være bruker hvert julebord å ha helstekt gris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...