Gå til innhold

Uff.. Føler meg litt teit nå!:S Ang middagsinvitasjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har invitert til middag, og så går det opp for meg at gjestene skal ta med litt av middagen og dessert. Er det ikke litt teit?? De tilbydde seg det for de hadde liggende, men likevel.. Uff.. Får kjøpe en god vin eller noe så det er verdt å komme på middag hos oss:p

Dette er noen vi ikke kjenner så godt, men vil bli kjent med:-)

Anonym poster: 11d1d5ae0ae2cc01ac595365546f3184

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hvorfor er det teit? Har gjort det sånn ørten ganger, både at vi tar med litt eller at andre tar med litt hit. Helt normalt.

Anonym poster: 225ff71ec51eeb80c8e628310f414ec0

Skrevet

Det er vel greit? Vi gjør ofte sånn.. Noen har noe liggende som passer, og da havner det i gryten:) Null problem! Kos deg med selskapet:)

Skrevet

Hvordan kan det "gå opp for deg"? Visste du ikke før nå at de tar med seg ting?

Ellers er det veldig vanlig i vår omgangskrets at alle bidrar med noe til middagen :) Slapp av og kos deg i morgen.

Anonym poster: 5349479aa8875ddd016a260bb486db84

Skrevet

Det er da helt vanlig!

Anonym poster: cd90799bce93e6d52c16b7c286c3ff80

Skrevet

Helt vanlig. Og deilig å kunne ta med seg noe når andre inviterer og ordner i stand til middag, spesielt nå i høytida som man som regel har kjempemye deilig mat liggende som man ikke får spist :)

Anonym poster: e53e409e01410f98db8bb2b2bea7b568

Skrevet

Vi skal ta med oss dessert i besøk i morgon. Synes det er heilt greit :)

Skrevet

Du er sær, HI

Anonym poster: f77a715229f5744bb9d42e20adfd0535

Skrevet

I morgen skal vi ha nyttårsfest. En gjest har med seg egenjaktet kjøtt, en har med seg vin, vi sørger for forrett, tilbehør til hovedretten og dessert, og mine foreldre kommer med datteren vår som har vært på juleferie hos dem.... Det blir en perfekt nyttårsaften.

Helt vanlig å dele på utgiftene - da blir det enklere for alle å innby til fest.

Anonym poster: c9f874b612d3811ce1524e4d231bfce0

Skrevet

Det "gikk opp for meg" fordi jeg ikke har tenkt på før at vi burde vel stå for maten når vi inviterer?

Men du som sier jeg er sær, forklar meg hvorfor! Er så lei dere som alltid skal komme med sånt tull i innlegg! Så forventer en forklaring fra deg! Eller du er nok bare ute etter å provosere og da driter jeg egentlig i deg.

Takk for alle skikkelige svar! :) Er ikke sååå ofte vi inviterer ukjente til middag og vil gjøre et godt inntrykk!:)

Anonym poster: 11d1d5ae0ae2cc01ac595365546f3184

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...