humlesurr Skrevet 30. desember 2012 #26 Skrevet 30. desember 2012 Moi, selvsagt! Jeg savnet meningene mine veeldig den uka jeg var uten nett her forleden. Nå er jeg heldigvis tilbake for å spre glede og koz Tror egentlig jeg ikke ville savnet noen av dere andre... Neisj... Pff, kom igjen Vicky, du vet du hadde savnet meg!!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 31. desember 2012 #27 Skrevet 31. desember 2012 Moi, selvsagt! Jeg savnet meningene mine veeldig den uka jeg var uten nett her forleden. Nå er jeg heldigvis tilbake for å spre glede og koz Tror egentlig jeg ikke ville savnet noen av dere andre... Neisj... Pff, kom igjen Vicky, du vet du hadde savnet meg!! Jaja da, siden du fisker slik, skal du få den
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. desember 2012 #28 Skrevet 31. desember 2012 Ingen nevnt, ingen glemt Føler alle utgjøren del av forumet her jeg da
Gjest Kira bjeffer Skrevet 31. desember 2012 #29 Skrevet 31. desember 2012 Det er så mange flotte damer her, og forumet hadde ikke vært det samme uten dere. Jeg kunne ramset opp en lang liste
stearin Skrevet 31. desember 2012 #30 Skrevet 31. desember 2012 Ingen nevnt, ingen glemt. Uten alle disse forskjellige menneskene her inne ville det ikke vært verdt å sitte her. Og når noen forlater forumet, kommer en annen med gode råd, erfaringer og underholdning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå